掃呢頁CODE去手機

2015年11月4日 星期三

【這些機會...】猷君用利是錢創業 搞夜場App 女友Yumi冇影 Yumi,尹秦睎,猷君,





其他影片:>>






賭王何鴻燊四房囝囝何猷君,與友人創立咗一個預訂香港夜場嘅手機app「VVIP」,今晚喺中環舉行酒會,除咗媽咪四太梁安琪外,三房嘅超蓮同盛智文等都有到賀。

猷君受訪嗰陣話:「人生首次創業,將Uber概念放喺香港夜場做。」問猷君投資咗幾多?佢就唔肯透露,只係話:「用咗3個幾月時間,用自己利是錢,媽咪冇畀過一分錢,partner就畀咗少少錢,希望明年我會夠錢使。」問點解唔叫賭王爹哋支持?猷君話:「唔想同屋企有錢銀轇轕。」

猷君有唔少好友到場力撐,但佢嘅藝人女友白瑋玲(Yumi)就冇影,對此猷君話:「今日唔講女友嘅事,唔講佢係咪我女友,只係focus喺個app度。」

話時話,唔知猷君每年農曆年,可以逗到幾多利是錢呢...............

(攝影:沈健程) 賭王四房囝囝何猷君同朋友搞嘅香港夜場手機app「VVIP」喺中環舉行酒會。 猷君首次創業,但女友Yumi竟然唔見人。(資料圖片)
媽咪四太梁安琪自然要撐囝囝 索爆超蓮單拖現身。 哥哥何猷亨都支持細佬。
猷君喺酒會親自介紹自家app。 胡杏兒男友Phil
鍾意就快D Share啦!