網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月23日 星期一

謝安琪:為「情敵」失聲 謝安琪啜啜白只 :),謝安琪,

難得張繼聰及謝安琪唔介意「三人行」,最威係你啦白只~ next 1/1 pre 唉喲喲Kay BB嗌到失聲…… next 1/1 pre Kay BB嘟起嘴仔。 next 1/1 pre 白只咁cute,不如唔好做Kay「情敵」,轉認Kay做「契媽」啦! next 1/1 pre ...


難得張繼聰及謝安琪唔介意「三人行」,最威係你啦白只~ next 1/1 pre 唉喲喲Kay BB嗌到失聲…… next 1/1 pre Kay BB嘟起嘴仔。 next 1/1 pre 白只咁cute,不如唔好做Kay「情敵」,轉認Kay做「契媽」 next 1/1 pre ...


難得張繼聰及謝安琪唔介意「三人行」,最威係你啦白只~

next 1/1 pre

唉喲喲Kay BB嗌到失聲……

next 1/1 pre

Kay BB嘟起嘴仔。

next 1/1 pre

白只咁cute,不如唔好做Kay「情敵」,轉認Kay做「契媽」

next 1/1 pre

大合照

next 1/1 pre

香港演員凌智豪(白只)憑《踏血尋梅》獲得今屆台灣金馬獎男配角,其好友張繼聰雖然未有親自到現場,但就留港與老婆謝安琪見証這個重要時刻!

已回港的白只,就第一時間與張繼聰及謝安琪等人飯聚,見張氏伉儷作狀親親白只,而謝安琪更自爆為白只得獎太過興奮,竟令她失聲:「因為白只得金馬獎最佳男配角時歡呼太忘我,我失聲了。放心,我會好好休養,快快康復,難得開心得如此瘋狂,就原諒我一次吧。」

鍾意就快D Share啦!