網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

欣宜黃色暴雨晒豪「乳」 欣宜,



其他影片:>>






受到颱風蘇迪羅影響,香港呢幾日天氣異常酷熱,仲好焗,噚日終於都落雨,夜晚7點半天文台仲發出黃色暴雨警告信號,有部份地區落暴雨及閃電。

另一方面,都有暴「乳」警告...不過唔係黃色嘅,呢期好鍾意露肉嘅鄭欣宜,噚日喺IG再大晒豪乳,佢唔知噚日定前日去咗同陽光玩遊戲,剛才放咗張暴「乳」照寫住「The calm before the storm」(暴風雨前夕嘅平靜),佢著住豹紋Bikini....一啲都唔「平」靜...仲好大「乳」喎....

其實呢期欣直都好鍾意晒事業線,做完運動又晒一餐,著背心仔又晒一餐,搞到一打開佢個IG就一片「肉色」....

三少女中招太陽娛樂報警備案

三少女中招太陽娛樂報警備案

太陽娛樂文化早在一年前已獲悉有

港男40萬租直升機求婚 佢月薪係......



其他影片:>>






正當好多香港人,為一個首期捱生捱死之際,一名港男竟豪花40萬大元,向女朋友求婚!《南華早報》上周日頭版報道,一名於和記環球電訊任職,37歲港男Victor Tang,為向30歲,於同一公司任職的女友Stephanie Cheung求婚,用咗一個首期價,即係40萬去搞咗場大龍鳳。到底呢40萬佢係點使架呢?

1.一隻1.5卡鑽戒-逾20萬元

2.租一小時直升機拉求婚Banner(15米 x30米,相當於一個籃球場面積)-15

3.Ritz Carlton租維港景套房求婚-2.6萬元

4.攝製隊直擊求婚過程-1.5萬元

當女主角於套房望出窗時,就見到架直升機拉大型Banner,寫住:「I love you! Stephanie BB, will you marry me?」 Victor就話,知道女朋友好想要一個與眾不同嘅求婚,所以悉心度咗呢個求婚大計,佢仲話,「我以前冇諗過自己會咁做。我唔係有錢人,但我識控制成本。」

據本報了解,Victor為和記環球電訊(即固網業務)的高級經理,主要負責技術範疇,屬於公司的中層,估計月薪為五位數。

五高徒實名舉報 釋永信與尼生女 - 政治時事,

(綜合報道)(星島日報報道)河南少林寺方丈釋永信早前接連被自稱「釋正義」的弟子舉報,引起軒然大波,曾經是釋