掃呢頁CODE去手機

2016年1月7日 星期四

增磅生 B 胡杏兒蜜月放縱 [壹週刊 - 1348] __,杏兒,胡杏兒,M1,

出發度蜜月,杏兒同Philip拖實入閘。探熱針增磅生B 胡杏兒蜜月放縱以李乘德太太身份,迎接2016年的胡杏兒,上週六(2/1)隨同老公返回男家沙頭角李氏祠堂祭祖時,開出期票,承諾要一年抱三!翌日一對新人出發去札幌,啟動74日環球蜜月造人之旅。據知,為生B做足心理準備的杏兒,打算在今個旅程放縱吃喝玩樂,增磅養好身體。兩個人去三個人返,唔係得把口!講客家話身為李家長子的Philip,上週六帶住新婚妻 ...


出發度蜜月,杏兒同 Philip拖實入閘。

探熱針

增磅生 B 胡杏兒蜜月放縱

以李乘德太太身份,迎接 2016年的胡杏兒,上週六( 2/1)隨同老公返回男家沙頭角李氏祠堂祭祖時,開出期票,承諾要一年抱三!翌日一對新人出發去札幌,啟動 74日環球蜜月造人之旅。據知,為生 B做足心理準備的杏兒,打算在今個旅程放縱吃喝玩樂,增磅養好身體。兩個人去三個人返,唔係得把口!

講客家話

身為李家長子的 Philip,上週六帶住新婚妻子返沙頭角祠堂祭祖,身穿紅色長裙求吉利的胡杏兒更用客家話自我介紹,向各鄉親父老打招呼。儀式上,初歸新抱被主持人催生 B,杏兒即時誇下海口:「希望一年抱三!」

坐言起行!週日(一月三日)一早,兩公婆展開環球造人之旅。由 Philip一手安排的蜜月行程緊湊豐富,首站是北海道滑雪,再去東京 shopping,之後轉飛大溪地、新西蘭;再去美國、紐約、倫敦、巴塞隆拿、希臘、伊斯坦堡,遊勻各大洲。

「呢個 trip行程絕對要乜有乜!又滑雪又陽光海灘,仲有 shopping,全部都係杏兒鍾意同想去嘅地方,有啲仲係第一次去。杏兒預咗俾自己放縱兩個半月,食番肥啲,養好個身體準備有 BB;之前喺 TVB咁多年,捱到個底差晒,而家終於可以抖吓復修。」胡杏兒身邊人透露。

74日行程,遊走各大洲,李生李太兩人四大喼行李。

Philip落手搬行李埋櫃位,唔使老婆動手。

入閘時,杏兒除低黑超俾保安認樣。

兩人四喼

出發當日,著黑衫戴冷帽的杏兒同老公各自推住兩個大喼現身機場,行去櫃位排隊 check-in, Philip爭住搬行李,完全唔使老婆動手。辦完 check in手續,兩公婆手拖手行去入閘,見記者影相,新婚杏兒微笑揮手。

一上機,杏兒已經急不及待在微博 share自拍相,留言說:「 Bye Hong Kong。」

在此預祝 Philip一舉成功,兩個半月後「一家三口」回歸。

第一站北海道,杏兒到埗後馬上上載滑雪相,仲話自己「大鄉里」第一次滑雪。

出發前,杏兒約埋一班姊妹飯聚,李施嬅(詩韻)留言話「兩個去,三個返」,完全是恨生 B的杏兒心聲。

大婚後,一對新人返沙頭角祠堂祭祖,被鄉親父老催生仔的杏兒,開期票話希望一年抱三。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!