掃呢頁CODE去手機

2016年1月16日 星期六

老公有咩獎勵?徐子淇冧爆:送個人畀我 __,徐子淇,

好閃呀!!next1/1pre徐子淇冧爆咁嗌老公送個人畀佢,好Sweet呀!next1/1pre徐子淇同老公孖公仔現身。next1/1pre雖然徐子淇今晚唔做Elsa公主,改着白色大DeepV晚裝,但都係同樣咁高貴!next1/1pre親民SayHi!next1/1pre子淇個手袋亦好搶鏡。next1/1pre「小建熹」真係好得意!next1/1pre「千億新抱」徐子淇與老公李家誠於晚上七時四十五 ...


好閃呀!!

next 1/1 pre

徐子淇冧爆咁嗌老公送個人畀佢,好Sweet呀!

next 1/1 pre

徐子淇同老公孖公仔現身。

next 1/1 pre

雖然徐子淇今晚唔做Elsa公主,改着白色大Deep V晚裝,但都係同樣咁高貴!

next 1/1 pre

親民Say Hi!

next 1/1 pre

子淇個手袋亦好搶鏡。

next 1/1 pre

「小建熹」真係好得意!

next 1/1 pre

「千億新抱」徐子淇與老公李家誠於晚上七時四十五分乘座駕,現身兒子李建熹百日宴。子淇身穿白色Deep V的Ashi Haute Couture 晚裝,非常性感!而講到值得Highlight的亮點,除了是子淇手上一粒勁大勁閃的鑽戒之外,一定是她頸上戴着的一條價值八位數黃鑽頸鏈,再加上一對閃爆耳環,行頭認真唔惹少!徐子淇與老公先企定定讓記者拍照,之後「四叔」李兆基與長女李佩雯會合兩人,四人再一起拍照。

講到今年是子淇與老公的結婚十周年,問他們會否大搞派對?子淇邊走邊說:「自己兩個。(去外國慶祝?)到時諗吓。多謝晒你哋,辛苦晒。」問李家誠送甚麼禮物給太太?子淇搶着答:「唔使,送佢個人畀我。」問她為何邀請前男子組合Boyzone成員Ronan Keating擔任表演嘉賓?她笑言:「因為我細個係佢嘅Fans,好鍾意佢。(點解請容祖兒做表演嘉賓?)我都好鍾意佢。(今晚有咩嘉賓?)一樣。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!