掃呢頁CODE去手機

2016年1月16日 星期六

【毛記主播起底】借東方昇Body 盤菜瑩子示範一戴一露 __,

【短片】【毛記主播起底】借東方昇Body盤菜瑩子示範一戴一露2016-01-1612:00:00HKT【毛記主播起底】借東方昇Body 盤菜瑩子示範一戴一露無論是facebook抑或高登討論區,東方昇和盤菜瑩子無疑是毛記電視的風頭躉,尤以後者最多人討論,身份亦最為神秘。只是無論記者怎樣引渡,盤菜瑩子始終不欲公開真名、年齡和感情狀況,只道出現職ProjectExecutive,加入毛記前在日本做過m ...


【短片】【毛記主播起底】借東方昇Body 盤菜瑩子示範一戴一露

2016-01-16 12:00:00 HKT



其他影片:>>






【毛記主播起底】借東方昇Body 盤菜瑩子示範一戴一露

無論是facebook抑或高登討論區,東方昇和盤菜瑩子無疑是毛記電視的風頭躉,尤以後者最多人討論,身份亦最為神秘。只是無論記者怎樣引渡,盤菜瑩子始終不欲公開真名、年齡和感情狀況,只道出現職Project Executive,加入毛記前在日本做過management trainee和日資公司的administrator。問到為何如此神秘,她說:「我覺得呢個角色係公司賦予畀我,我寧願多啲人認識我係盤菜瑩子。」問到可有擔心被高登人肉起底?她淡然的說:「哦,起囉。」

記者:王梓嫚、譚倩宜 攝影:吉吉、陳志嵐

東方昇真名王嘉偉,今年29歲,之前在天比高跟過俞琤,亦在商台做過創作,現時擔任Assistant Digital Manager。坊間以為他們在毛記工作,享有很大的創作空間和自由度,其實跟一般打工仔無異,甚至辛苦得多,東方昇說:「我八點半會返到嚟,就會捉住我傾今日做咩議題,做《六點半左右新聞》。之後寫稿,拉佢哋拍嘢,跟埋剪片,最尾睇埋條片先走得。」盤菜瑩子則說:「我瞓醒第一樣嘢就係打back after lunch thanks,之後就趕返嚟,要拍嘢就化妝,唔拍嘢就唔化妝,我平時就訂水啦、訂文具啦,我發覺我唔記得訂水!」

東方昇戴住血染的頭巾,是愛國象徵,問他現實中到底愛不愛國?他說:「愛架,但我唔係愛黨,我好鍾意返內地,我鄉下上海,以前返上海你見到啲人好純樸,但日子耐咗,上海啲人都變得好商業化,咁我又唔鍾意。」

比起愛國,東方昇其實更愛香港,原因無他,純因為是自己出世的地方。「反而我唔係好鍾意香港人,有陣時太過羊群心理,冇乜獨立思考。所以我做呢度,都想做啲嘢改變大家,令到無論地方定啲人,都係我鍾意。」盤菜瑩子同樣因為愛香港,令她決定由夢寐以求的日本飛返香港:「點解我覺得自己一定要返嚟,就係hktv唔發牌嗰陣,覺得隔住咁遠嚟支持好似冇乜用,索性返嚟啦。但返咗嚟一段時間,其實係絕望嘅,你發覺無論經歷咗幾多嘢,幾多過份嘅事情,香港人係好善忘。」香港人或許善忘,但應該不會忘記東方昇的「一戴一露」,有網民甚至跪求盤菜瑩子表演,豈料她說:「其實我已經準備咗。嗱你(東方昇)除,然後我唔除,咁樣咪一戴一露囉!」



毛記主播全體上下感情好好,各具特色。



東方昇早前諷刺特首嘅「一戴一露」。(毛記電視/100毛圖片)



東方昇每朝8點半就返到公司度橋諗故仔。



盤菜瑩子好鍾意腦細賜予呢個角色畀佢。



盤菜瑩子在片中借東方昇過橋,笑言已示範一戴一露。


鍾意就快D Share啦!