掃呢頁CODE去手機

2016年1月18日 星期一

黃秋生:大仔炒車嚇餐死 秋生心痛流下男兒淚 __,秋生,黃秋生,

秋生一度為仔仔流下男兒淚。next1/1pre架車撞到變形扭曲,相信當時撞擊力非常之大。next1/1pre秋生仲話當時大仔入院時已經冇呼吸,令到佢非常之擔心。好彩老婆去到當地醫院時,大仔已經醒番。next1/1pre秋生表示依家每日都會跟兒子電話聯絡。(資料圖片)next1/1pre黃秋生在微博貼出一張車輛被撞至扭曲變形的照片,並寫道:「撞到這樣都生還,我很感恩,感謝主。」「話佢入院已經冇呼吸」 ...


秋生一度為仔仔流下男兒淚。

next 1/1 pre

架車撞到變形扭曲,相信當時撞擊力非常之大。

next 1/1 pre

秋生仲話當時大仔入院時已經冇呼吸,令到佢非常之擔心。好彩老婆去到當地醫院時,大仔已經醒番。

next 1/1 pre

秋生表示依家每日都會跟兒子電話聯絡。(資料圖片)

next 1/1 pre

黃秋生在微博貼出一張車輛被撞至扭曲變形的照片,並寫道:「撞到這樣都生還,我很感恩,感謝主。」

「話佢入院已經冇呼吸」

秋生接受《東網》電話訪問時表示:「唔係我撞車,係我去咗美國讀書嘅大仔(黃一一),佢坐佢朋友開嘅車,撞樹反車,我唔係好記得係邊日,我諗大約喺13號,收到消息嗰刻,啲人仲話佢入院已經冇呼吸,我梗係擔心,但我都過唔到去,一來我要做舞台劇,二來我冇美國簽證,所以我老婆過咗去。到我老婆去到當地,見個仔已經醒番,喺度換衫,我喺電話聽佢把聲有神有氣,咁我都放心晒。」

秋生攬住阿媽喊

秋生回憶自己未確定兒子無大恙之前,一度流下男兒淚,他說:「我喺香港等老婆消息期間,有日我攬住阿媽喊,佢掃吓我手話:『唔使驚,上天將所有好嘅嘢都畀晒我。』聽完呢句,我更加忍唔住!」秋生續言:「後尾知道個仔醒番行得走得,只係要戴頸箍,同埋做物理治療,我個仔彈琴,啲護士都話佢可以照彈,冇問題!」

慶幸仔仔無毀容

秋生表示現在每天都會跟兒子電話聯絡,問到會不會提醒他坐人車要帶眼識人?他說:「執番條命乜都唔好計囉,我個仔幾靚仔架嘛,冇割爛塊面都執到,要我使幾多錢醫療費都唔諗囉!(完成所有舞台劇過去探病?)唔得,要拍邱禮濤新戲。我寫呢段微博係想畀大家知道,遭遇乜嘢困難都唔緊要,擘大眼仍然行得走得,都應該感謝主!」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!