掃呢頁CODE去手機

2016年1月30日 星期六

【每日收幾千條惡評】薛芷倫逐條delete:話我個樣嚇死人,叫我咪出街 __,薛芷倫,

薛芷倫(Fanny)今日喺微博開post,稱在微博不斷遭網民詛咒及惡毒言詞欺凌,《蘋果》今日打過畀佢了解:「件事發生咗4、5年,留嘅說話非常難聽,大多係批評我樣貌,話我個樣嚇死人、叫我唔好行出街、話我扮病做藉口其實整容失敗,問我照鏡會唔會嚇親自己,留言喺微博有,inbox畀我又有,試過一日可以有幾千條呢類留言,我之前睇到唔開心,會逐條delete,有朋友叫我閂咗微博。」「我覺得自己唔係藝人,亦冇傷 ...


薛芷倫(Fanny)今日喺微博開post,稱在微博不斷遭網民詛咒及惡毒言詞欺凌,《蘋果》今日打過畀佢了解:「件事發生咗4、5年,留嘅說話非常難聽,大多係批評我樣貌,話我個樣嚇死人、叫我唔好行出街、話我扮病做藉口其實整容失敗,問我照鏡會唔會嚇親自己,留言喺微博有,inbox畀我又有,試過一日可以有幾千條呢類留言,我之前睇到唔開心,會逐條delete,有朋友叫我閂咗微博。」「我覺得自己唔係藝人,亦冇傷害任何人,點解要承受呢啲批評?佢哋覺得樣唔啱睇、唔鍾意,其實可以唔睇。我覺得佢哋係羊群心理,一個話,之後就有人跟住話,我0依家唔會再delete佢哋留言,我嘅人生唔係做呢啲無聊嘢,佢哋應該係要支持同同情,唔係批評癌症康復者。」Fanny強調自己面容變化,皆因5年前有乳癌:「係西藥副作用令我樣貌有變化,之前講過因為呢個病,令我有Stevens-Johnson Syndrome呢個後遺症,令到我皮膚潰爛。」Fanny透露已服藥5年,啱啱完成一個療程:「點解有人話我整容失敗,藥物對我有副作用,加上近年好多皮膚緊緻為療程,令到面部緊緻咗。至於話我整容,我從來冇做過開刀整下巴,人都會水腫,同埋我年紀都唔係20幾歲細路女,下巴鬆有幾奇,我下巴冇做過整容。」

09年,薛芷倫出席鄭紹康生日派對,見其面頰發福及嘴唇豐厚,曾惹來打botox美容之嫌,後才證實是當時薛芷倫正力抗癌魔,服用西藥致嘴唇變厚。 09年10月,薛芷倫戴口罩及大冷帽坐前夫馬清偉座駕,由傭人及司機陪同往跑馬地養和,接受療程。 2010年除夕,君侻酒店除夕倒數派對,薛芷倫抗癌成功後首正式復出ball場。
薛芷倫直認,復出ball場後,承受不少奇異眼光。 薛芷倫表示:「點解有人話我整容失敗?藥物對我有副作用,加上近年好多皮膚緊緻為療程,令到面部緊緻咗。」
患病前的薛芷倫

鍾意就快D Share啦!