掃呢頁CODE去手機

2016年1月30日 星期六

食得多快餐散餐 鍾采羲:想食法國餐 __,鍾采羲,

究竟呢個世界有幾多餐?好亂呀!next1/1pre王晶新公司開張,旗下藝人到場力撐。next1/1pre鍾采羲話日日見到何浩文好悶。next1/1pre鍾采羲不慎露紅bra邊。next1/1pre林莉嫻性感撐老闆。next1/1pre林莉嫻next1/1pre鍾采羲自18歲起就冇好好拍拖,佢好想食吓正餐。next1/1pre「ECupIris」鍾采羲與師妹林莉嫻(Leslie)於尖沙咀出席老闆王晶 ...


究竟呢個世界有幾多餐?好亂呀!

next 1/1 pre

王晶新公司開張,旗下藝人到場力撐。

next 1/1 pre

鍾采羲話日日見到何浩文好悶。

next 1/1 pre

鍾采羲不慎露紅bra邊。

next 1/1 pre

林莉嫻性感撐老闆。

next 1/1 pre

林莉嫻

next 1/1 pre

鍾采羲自18歲起就冇好好拍拖,佢好想食吓正餐。

next 1/1 pre

「E Cup Iris」鍾采羲與師妹林莉嫻(Leslie)於尖沙咀出席老闆王晶投資《金裝尚品(囍宴)》的開張慶典,穿上Deep V裙的Iris大晒三吋事業線,背部更露出紅色Bra帶,非常香艷!擁33B上圍的Leslie亦不甘示弱,以黑色透視裝騷灰Bra,若隱若現相當性感。

「又冇事業又冇愛情」

Iris透露於農曆年到泰國度假4、5日,笑言會買定新的比堅尼,跌至16度也會照影靚相。她又稱此趟與一班男女朋友去,當中也有不認識的朋友同行:「朋友話見我咁Dry,要介紹啲男仔我識,希望好玩又識到人啦。」並謂早前甩拖,令她自覺「又冇事業又冇愛情」很慘、很難過,幸遇上老闆王晶,惟有寄情工作。

拍戲當拍拖

問到Dry了多久?現年28歲的Iris表示自18歲,沒有遇上對的男生、沒有好好拍過拖,並謂:「睇相佬話我會遲婚,所以冇㗎喇,我諗我都係寄情工作啦。(冇愛情唔得?)係,我都想有人陪,我都想Fine Dine(正餐),但都唔想點解變咗快餐同散餐,我都好想食法國餐。(想快啲結婚?)本身想,應該唔會喇,唔緊要啦,我拍多啲戲,喺入面搵多啲唔同男友當拍拖囉,希望遇到唔同類型嘅對手,希望係高大靚仔㗎啦。」

唔敢向男演員抄牌

自言拍攝時投入角色的Iris,直言一cut機便抽離角色,又笑稱為免私下傳短訊予對手,故拍畢前也不會向對方「抄牌」。問是否想跟型男古天樂(古仔)合作?她說:「古仔後生《尋秦記》嗰個年代都好。(依家成熟得滯?)唔係,係我配合唔到佢啫。(何浩文呢?)好悶呀,日日公司見。(嫌棄佢?)唔係,係佢嫌棄我,佢名草有主呀。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!