掃呢頁CODE去手機

2016年1月30日 星期六

點解嘅?陸浩明撇肥媽亂入《愛‧回家》 __,肥媽,陸浩明,

6號(左圖右一)今次就撇低肥媽,單拖「亂入」劇集《愛‧回家》!next1/1pre到底點解佢會係度出現呢?next1/1pre自與肥媽合拍一系列飲食節目的陸浩明(6號)憑乖仔、幽默形象入屋,幾乎次次都孖住肥媽出場嘅佢今次竟然撇低契媽,單拖「亂入」劇集《愛‧回家》!其後6號更於網上大晒與馬家全體仝人嘅合照,發文道:「今日我愛回家?」而另一邊廂,「馬子妮」蔣家旻亦於微博賣關子道:「陸浩明為什麼出現在馬 ...


6號(左圖右一)今次就撇低肥媽,單拖「亂入」劇集《愛‧回家》!

next 1/1 pre

到底點解佢會係度出現呢?

next 1/1 pre

自與肥媽合拍一系列飲食節目的陸浩明(6號)憑乖仔、幽默形象入屋,幾乎次次都孖住肥媽出場嘅佢今次竟然撇低契媽,單拖「亂入」劇集《愛‧回家》!其後6號更於網上大晒與馬家全體仝人嘅合照,發文道:「今日我 愛回家?」而另一邊廂,「馬子妮」蔣家旻亦於微博賣關子道:「陸浩明為什麼出現在馬家?年29就知道!」隨即令唔少網民都非常好奇,仲紛紛留言追問他佢將會做咩角色!

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!