掃呢頁CODE去手機

2016年2月12日 星期五

【恩愛13年】子丹自揭「秘蜜」冧老婆 __,子丹,甄子丹,

結婚13年感情如昔,甄子丹與汪詩詩不時在人前晒恩愛。next1/1pre不過你唔會覺得佢哋好肉麻,淨係感覺到佢哋嘅幸福。next1/1pre甄子丹與汪詩詩結婚多年,愈見恩愛。next1/1pre第二眼就認定汪詩詩,拍拖兩星期就求婚,甄子丹自誇眼光獨到搵到好老婆。next1/1pre汪汪詩詩自言冇結婚衝動,全因為甄子丹身上嘅安全感改變咗佢。next1/1pre甄子丹坦言同汪詩詩間中都會有鬧交,不過好 ...


結婚13年感情如昔,甄子丹與汪詩詩不時在人前晒恩愛。

next 1/1 pre

不過你唔會覺得佢哋好肉麻,淨係感覺到佢哋嘅幸福。

next 1/1 pre

甄子丹與汪詩詩結婚多年,愈見恩愛。

next 1/1 pre

第二眼就認定汪詩詩,拍拖兩星期就求婚,甄子丹自誇眼光獨到搵到好老婆。

next 1/1 pre

汪汪詩詩自言冇結婚衝動,全因為甄子丹身上嘅安全感改變咗佢。

next 1/1 pre

甄子丹坦言同汪詩詩間中都會有鬧交,不過好快大家就會冇事。

next 1/1 pre

對於再添丁,甄子丹與汪詩詩一致點頭,不過就順其自然唔會強求。

next 1/1 pre

甄子丹及汪詩詩2003年相識,兩星期後子丹求婚成功,同年8月結婚。現時育有一子一女,幸福美滿。

next 1/1 pre

2011年詩詩30歲生日,子丹向愛妻送上「肉嘴」。

next 1/1 pre

甄子丹2012年到布吉慶祝結婚周年時於水底Sweet自拍。

next 1/1 pre

去年甄子丹萬聖節更陪子女扮嘢。

next 1/1 pre

模特兒出身的汪詩詩,不時與老公甄子丹「夫妻檔」影相,2013年兩人拍攝型格性感照,子丹輕摸詩詩屁股,大騷恩愛之情。

next 1/1 pre

2013年甄子丹50歲大壽,汪詩詩大搞懷舊派對,邀得不少名人紅星為他慶祝。

next 1/1 pre

網絡潮句云:不做需要男人的女人,要做男人需要的女人!與甄子丹攜手度過第13個情人節的汪詩詩,擁有令人艷羨的愛情與家庭。當別人離家出埠拍戲當「透氣」的時候,即將再出遠門的子丹卻如小孩般死纏爛打,希望愛妻隨行相伴,且唔怕肉麻在人前表示「冇咗你瞓唔着」,換來詩詩冧爆甜笑回應。能夠懾服「宇宙最強」,歸根究柢全賴詩詩異於常人的正能量,以及當初對這段「異地戀」的義無反顧。這個世界,絕對沒有「免費的午餐」!

子丹與詩詩這一對,確實令人羨慕。男的在最愛面前收起大銀幕上嚴肅的面孔,更搞笑「咬花示愛」,女的在最愛面前全程流露幸福笑容,這度閃光彈的威力,足以令人眼瞎!接受訪問時,兩人不避嫌在人前打情罵俏,不覺突兀,只感溫馨。問到過去十餘載最難忘的情人節,詩詩笑說:「試過有一年我畀Surprise佢,喺商場Book咗個課程玩『煮飯仔』。嗰朝06叫佢起身換衫,佢以為我想同佢去Shopping,但又覺得冇理由咁早嘛,去到見到最鍾意嘅食材放晒喺面前,包括牛扒同龍蝦湯等,咪夾手夾腳煮囉,都搞到中午先分享到『成果』。」原來兩人拍拖時,子丹已經常化身廚神,成功箍緊詩詩的胃:「老公煮龍蝦嘅方法比較清淡,食嘅時候只係沾牛油,不過好鮮甜。」

《葉問3》角色寫照

詩詩透露由於西方情人節很多時候都正值農曆新春,所以子丹過往可拋下繁忙工作,休息數天享家庭樂,兼與自己度過浪漫情人節,然而今年的情人節他卻要離港拍戲,且一去便是數月,兩夫婦第一次在佳節兩地相思!提起這件事,子丹即對老婆笑說:「你又知一定唔會(一齊過)?周潤發去拍戲,發嫂都一定在場,你係我經理人嘛!」對於老公「出口術」意圖說服自己同行,詩詩「口硬」地說:「唔得喎,我要照顧屋企。」

「宇宙最強」其實只是子丹螢幕上的形象,卸下戲服後的他,完完全全是位「愛妻號」,萬事以詩詩及家庭行先,有時更活脫像個大細路向太太撒嬌,他自爆「蜜事」:「唔知點解,我好唔習慣佢唔喺身邊,試過佢出咗去同朋友聚會,我上咗床瞓唔着,最終都係要打畀佢,問佢幾時返,不過佢好多時都唔理我!」子丹直言十分珍惜與太太每晚入睡前的「分享」:「點都會抽啲時間傾偈先瞓,天南地北乜都講啲。(你哋除咗係夫妻,都係彼此嘅好朋友?)我就係,唔知佢。我比較少朋友,所以有嘢一定會搵佢傾,不過佢好多朋友,陌生人都可以傾得一餐。」詩詩聞言即俏皮回道:「係呀,我真係乜人都傾得一餐,但上次喺英國坐的士,的士司機本來同我傾緊,回頭發現你時流露驚訝表情咁問:『Are you Donnie Yen?』又話之前一晚睇完你嘅電影,跟住就到你哋兩個雞啄唔斷喇……」

身邊人真係最緊要

風雨同路十多年,甄氏夫婦偶爾也有思想分歧,就如子丹形容:「我哋都係尋常夫妻,點會完全冇鬧過交吖?不過我老婆容易氹,而我嘅『忍功』亦唔錯,加上自問唔係鍾意鬥氣嘅人,唔會好耐都唔同佢講嘢,好快大家就冇事喇!」子丹最欣賞詩詩的正能量,以及成熟思想,令這段年齡相距18年的戀愛水到渠成。談到夫妻相處之道,子丹搞笑地說:「都話叫大家去睇《葉問3》我都講過好多次,戲裏面嘅對白唔止係對白,亦係我本身嘅寫照,我同個角色合二為一喇!都係嗰句啦,身邊嘅人真係最緊要,為最愛嘅人做嘢係出自真心、自然咁流露出嚟嘅。我都同老婆講,叫佢千祈咪話我做老公嘅滿分,因為滿分就唔會再有進步空間喇!」

難忘愛妻安排「美伴」

談到當初拍拖兩周便求婚,子丹沾沾自喜地說:「唔好話一見鍾情,咁太假喇,人哋都未有機會同你講嘢,係咪?我係第二眼已經知道佢係我想要嘅人,結果證明我冇錯吖!(詩詩為你做嘅邊件事最難忘?)我50歲生日,佢為我搞大型派對,當晚好多電影人同紅星都有嚟。太太為我安排咗兩位圈中大美人坐我隔籬,艷福認真無邊,當時蕭定一仲話要用一萬蚊嚟同我調位坐呀!」

在人生的盛極年華遇上子丹,詩詩放棄了一向嚮往的自由與事業,決定「嫁雞隨雞」,愛得完全義無反顧。驀然回首,這天她娓娓道來:「我屋企家庭成員本身感情好好,就因為咁令到我覺得自己有最強後盾Back Up,根本冇諗過會結婚,好想集中火力創一番事業。坦白講,遇到子丹前我都拍過拖,不過獨獨係呢個男人嘅真誠,先畀到安全感我。(拍拖兩周就接受佢求婚?)我答應咗佢啫,佢都要去問我父母先。父母起初都唔贊成,因為唔知娛樂圈嘅生活係點。」

再添丁?Never Say Never

問到有否試過很不開心的時候?詩詩憶述:「生完Jasmine(甄濟如)同James(甄濟嘉)後,我試過再懷孕,知道呢個喜訊後我好開心,嗰時先知原來自己都仲想生嘅,點知開心完冇耐,就被通知宮外孕,當時子丹飛咗去做嘢,我嘅傷心難以形容,後來佢返嚟陪我睇醫生,醫生同我講其實情況幾危險,要盡快做手術。」

至於會否計劃再添丁,詩詩坦言:「都想做吓自己嘢,發展吓事業先。」不過卻聽到丈夫「投訴」女兒Jasmine:「佢長大得太快,依家已經成個少女咁,好懷念佢BB個樣囉……再生嘛,順其自然呢個世界Never Say Never。」詩詩即點頭認同。

一個宇宙最強改變汪氏三代人

其實這段「甄汪聯婚」,不單令詩詩走上「不一樣的人生」,亦對汪家上下影響深遠,她說:「生完Jasmine後,本來諗住留喺加拿大生活,覺得嗰度啲空氣對小朋友好啲,但突然有一日我喺度諗:小朋友邊識咩叫空氣好呢?發生咩事都唔緊要,最緊要係我哋一家人喺埋一齊嘛!」

於是,詩詩坐言起行,決定「執包袱」返港,結果其父母也作出相應的重大決定:「佢哋好唔捨得Jasmine,又想幫我手湊佢,驚我一個人搞唔掂。初初佢哋兩個經常返香港,搞搞吓索性留喺香港生活。我屋企本身係做珠寶生意,所有嘢係爸爸一手一腳創立,好想我哋兩姊妹能夠繼承,點知依家兩個都嫁咗,佢哋之前已經忍痛將生意出售喇!」

至於已嫁入豪門的汪圓圓當日追隨詩詩返港,輾轉下入行當模特兒,結果遇到畢生至愛,並已為三子女之母,刻下與姊姊一樣扎根香港。眼見姨仔覓得良緣,子丹亦相當安慰:「我當佢係自己個妹一樣。圓圓份人好純,佢啱啱返嚟香港,連同人對望都唔係好敢。佢本來好多人追,但都唔見有聲氣,依家能夠遇到一個真真正正愛佢、對佢好嘅人,我梗係開心(你影響晒汪家所有人嘅命運喎!)都係,哈哈!」不說不知,原來詩詩、圓圓的外婆也是雙胞胎,如今圓圓已證實盡得遺傳,如果下一個輪到詩詩「報喜」,相信喜歡小朋友的子丹一定笑到合不攏嘴!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!