掃呢頁CODE去手機

2016年2月5日 星期五

被批非婚則分!定欣笑笑口:梗係咪分手 __,定欣,胡定欣,

提到陳子才於《玄學星相》中指,定欣來年非「婚」則「分」,定欣就笑言「梗係唔好分手啦」。next1/1pre不過定欣又話結唔結婚真係唔知。next1/1pre定欣自嘲大頭蝦,話如果男友送鑽戒畀佢,佢易唔見。next1/1pre定欣與阿田(左)再次合作,不過今次未必有「神同步」。next1/1pre陳豪next1/1pre胡說八道會next1/1pre單立文(資料圖片)next1/1pre陳子才(左) ...


提到陳子才於《玄學星相》中指,定欣來年非「婚」則「分」,定欣就笑言「梗係唔好分手啦」。

next 1/1 pre

不過定欣又話結唔結婚真係唔知。

next 1/1 pre

定欣自嘲大頭蝦,話如果男友送鑽戒畀佢,佢易唔見。

next 1/1 pre

定欣與阿田(左)再次合作,不過今次未必有「神同步」。

next 1/1 pre

陳豪

next 1/1 pre

胡說八道會

next 1/1 pre

單立文(資料圖片)

next 1/1 pre

陳子才(左)資料圖片

next 1/1 pre

藝人胡定欣回到將軍澳電視城出席無綫新劇《來自喵喵星的妳》造型記者會,定欣受訪時更透露自己在劇中與陳豪是夫妻,並被田蕊妮這「貓的化身」介入釀三角關係,承繼無綫劇《鬼同你OT》的故事,不過今次與田蕊妮未必再有「神同步」:「今次都想玩啲新嘢,難得原班人再拍,希望會有新火花。」而定欣亦透露即將劇接劇工作至六月無假放。

提到《東網》早前找來堪輿學家陳子才稱定欣來年感情有變化,非「婚」則「分」,定欣笑言:「梗係唔好分手啦。(結婚?)結唔結婚真係唔知,依家先年頭,拍到6月之後又要忙我哋個音樂會(「胡說八道會」)。(李施嬅都晒鑽戒?)嗰隻戒指係胡蓓蔚㗎,係豹哥(單立文)先有錢買。(男友無送?)呢啲咁昂貴,我又大頭蝦易唔見嘢。(求婚用汽水蓋掩都得?)咁又唔得!(橡筋或草戒指?)草戒指都OK!」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

 http://on.cc/redirect/entertainment 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!