掃呢頁CODE去手機

2016年2月5日 星期五

【持槍行劫】【蘋民直擊】光頭賊拔槍指嚇 呃唔到醒目老闆 __,

早上10時,尖沙嘴漢口道發生持槍企圖行劫案。讀者梁生是海防道一店舖的員工,他說:「有人追出嚟,大嗌『搶嘢』,一個光頭中年男子被按響地,10多秒後有警察到場。」據梁了解,該名光頭漢手持一支槍,在海防道的巷仔,向一間賣首飾店的女職員指嚇打劫。「唔知點解,個女職員既老闆睇穿係假既,沒有就範,大叫搶嘢。」梁續說,該條巷仔都有不少途人,店舖有印卡片、賣行李喼等,「佢﹝賊人﹞可能趁人一開舖就打劫。賊人事賊逃走 ...




其他影片:>>






早上10時,尖沙嘴漢口道發生持槍企圖行劫案。讀者梁生是海防道一店舖的員工,他說:「有人追出嚟,大嗌『搶嘢』,一個光頭中年男子被按響地,10多秒後有警察到場。」據梁了解,該名光頭漢手持一支槍,在海防道的巷仔,向一間賣首飾店的女職員指嚇打劫。「唔知點解,個女職員既老闆睇穿係假既,沒有就範,大叫搶嘢。」梁續說,該條巷仔都有不少途人,店舖有印卡片、賣行李喼等,「佢﹝賊人﹞可能趁人一開舖就打劫。賊人事賊逃走,穿過大廈走出海防道,剛巧一間珠寶店的職員,正在門外等開閘,聽到嗌搶劫立即從後捉住賊人。梁說:「個賊俾人騎住,根本無得反抗,只係話『可唔可以放開我先?我有病』但無人理佢。」梁見到疑犯腰間有支懷疑手槍物體,用衫掩住「不知係唔係真既」。事後警員將它拿去丟在地上,並用警帽掩住。想睇最新消息? 即時follow【現場-蘋果突發】fb!http://fb.com/applecitycrime

涉案疑犯被警員拘捕,他身上的「槍」被放在地上,用警帽蓋住。(讀者梁生提供)
幫手捉賊的珠寶店公司男職員,向警方指示位置。 (梁澤岡攝) 警方撿視懷疑槍支。(梁澤岡攝) 警員在被劫的店舖調查。(梁澤岡攝)

鍾意就快D Share啦!