掃呢頁CODE去手機

2016年2月5日 星期五

亞視欠薪!阿田心疼前同事:畀我會飛櫈 __,阿田,亞視,田蕊妮,

阿田心疼亞視前同事,更謂出糧對員工嚟講係最緊要!next1/1pre阿田話如果係佢,聽到要再等30日,佢會一張櫈飛埋去。next1/1pre阿田今次再同定欣(右)爭陳豪。next1/1pre阿田話唔搵愛貓出鏡,係驚愛貓唔受控。next1/1pre阿田與定欣(右)出席無綫新劇《來自喵喵星的妳》造型記者會。next1/1pre藝人田蕊妮(阿田)回到將軍澳電視城出席無綫新劇《來自喵喵星的妳》造型記者會, ...


阿田心疼亞視前同事,更謂出糧對員工嚟講係最緊要!

next 1/1 pre

阿田話如果係佢,聽到要再等30日,佢會一張櫈飛埋去。

next 1/1 pre

阿田今次再同定欣(右)爭陳豪。

next 1/1 pre

阿田話唔搵愛貓出鏡,係驚愛貓唔受控。

next 1/1 pre

阿田與定欣(右)出席無綫新劇《來自喵喵星的妳》造型記者會。

next 1/1 pre

藝人田蕊妮(阿田)回到將軍澳電視城出席無綫新劇《來自喵喵星的妳》造型記者會,阿田為配合角色特意將頭髮染成灰色襯番貓貓主角,而且阿田亦清減不少:「最初我問監製要搵隻點嘅貓,佢話要搵隻肥嘅!佢激嬲咗我!(瘦咗幾多?)有十磅㗎,其實係自從台慶着嗰條好窄嘅裙,上鏡就啱啱好。」

怕愛貓拍戲不受控

早前阿田偕家人齊到新加坡支持老公杜汶澤自編、導、演的新戲首映兼玩番幾日,回來過完年又準備開工,而今次《喵》劇中她是飾演一個由貓變人的角色,再承《鬼同你OT》與胡定欣爭陳豪,問她何不推薦自己的愛貓演出?她笑言:「佢喺屋企訓練我咋。我怕佢唔受控,未見過世面。」

「出糧係最緊要」

提到阿田前公司亞洲電視最近又面臨財政風波,阿田即時長嘆並表示有留意到:「真係無話可說,好似唔再係新聞咁。我都有留意佢哋嗰日開會話要等多30日,畀我有櫈,我飛咗上去喇,所以我覺得員工(亞視)已經好克制。出糧係最緊要,要食飯、養家,我支持員工嘅所有決定。(提早結業讓員工解脫?)點都要從法律途徑追番啲錢,香港係有法治。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

 http://on.cc/redirect/entertainment 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!