掃呢頁CODE去手機

2016年2月5日 星期五

鄭敬基閃婚娶圈外女友:佢畀到安全感我 __,鄭敬基,

鄭敬基今年會同圈外女友完婚呀!next1/1pre鄭敬基同女友喺上年6月3日先識,話咁快就結婚喇!next1/1pre鄭敬基同女友係喺教會認識。next1/1pre猴年將至,歌手鄭敬基(Joe)以嘉賓身份在商界早餐會議上宣布與女友Angie的婚訊,據知Angie是地產經紀,Joe在電話中笑說:「點解你咁都收到消息。(係咪結婚先?)的確係,佢係百份百圈外人,我話佢知我好朋友係錢嘉樂,但佢攞本書指住余 ...


鄭敬基今年會同圈外女友完婚呀!

next 1/1 pre

鄭敬基同女友喺上年6月3日先識,話咁快就結婚喇!

next 1/1 pre

鄭敬基同女友係喺教會認識。

next 1/1 pre

猴年將至,歌手鄭敬基(Joe)以嘉賓身份在商界早餐會議上宣布與女友Angie的婚訊,據知Angie是地產經紀,Joe在電話中笑說:「點解你咁都收到消息。(係咪結婚先?)的確係,佢係百份百圈外人,我話佢知我好朋友係錢嘉樂,但佢攞本書指住余文樂問我係咪呢個!」他大方承認將於今年迎娶女友,談到兩人認識經過,Joe說:「去年6月3日先認識,因為教會邀請我做分享,佢係聯絡人,之前我哋只係電話聯絡,都未見過面,直至嗰日。」

跪地求婚

由認識到求婚不足半年,Joe坦承屬於閃婚一族,他笑說:「算係,求婚嗰日係女友生日,係11月25日,喺番第一次我哋見牧師嗰間酒店,雖然冇花,但有戒指同跪低。」Joe表示很喜歡Angie是個很直、很簡單,對工作熱衷、忠誠,很愛主的人,他笑說:「好得意囉,通常係男仔畀安全感女仔,但佢畀到安全感我,我哋有共同信仰,價值觀又相同,總之心裏面有呢個感覺。」

仔女支持

至於婚期,Joe笑說:「一定係今年結,應該會喺教會行禮,一般做法,始終唔係做騷,最緊要大家舒服。」他坦言結婚一事本來很低調,僅家人及幾個相熟摯友知道,他笑說:「雖然我哋係光明磊落,都唔使收埋,但唔係話要張揚做宣傳。」Joe也第一時間將喜訊告之一對仔女,他說:「佢哋都好開心,由我哋開始拍拖,我已經有同仔女開心share,佢哋都好支持我。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!