掃呢頁CODE去手機

2016年2月5日 星期五

談陳茵媺懷孕棄貓 陳豪:佢鼻敏感嚴重 __,茵媺,陳豪,陳茵媺,

陳豪話當年老婆陳茵媺大肚棄貓,係因為鼻敏感太嚴重,食好多藥!next1/1pre不過,佢話就算唔養貓都係咁……next1/1pre如果老婆冇嘢,大家就可以共存…next1/1pre但講開又講,養寵物前要三思,係一世㗎!next1/1pre陳豪今次再拍田蕊妮(左)同胡定欣合作,唔知又有咩火花呢?next1/1pre阿Mo電埋個靚髮上陣,佢話係參照愛因斯坦再加啲fashion!next1/1pre有冇 ...


陳豪話當年老婆陳茵媺大肚棄貓,係因為鼻敏感太嚴重,食好多藥!

next 1/1 pre

不過,佢話就算唔養貓都係咁……

next 1/1 pre

如果老婆冇嘢,大家就可以共存…

next 1/1 pre

但講開又講,養寵物前要三思,係一世㗎!

next 1/1 pre

陳豪今次再拍田蕊妮(左)同胡定欣合作,唔知又有咩火花呢?

next 1/1 pre

阿Mo電埋個靚髮上陣,佢話係參照愛因斯坦再加啲fashion!

next 1/1 pre

有冇科學家Feel?

next 1/1 pre

楊怡(資料圖片)

next 1/1 pre

藝人陳豪(阿Mo)回到將軍澳電視城出席無綫新劇《來自喵喵星的妳》造型記者會,阿Mo更配合角色弄了新髮型以卷髮示人:「今次我係演科學家,參照愛因斯坦加啲fashion,有喜劇效果。」不過兒子原來未見過爸爸新look。

冇嘢就可以共存

提到劇中太太胡定欣因女棄貓,與阿Mo現實中的老婆陳茵媺因懷孕而棄貓情況相似,阿Mo坦謂:「兩睇啦,其實我明白我太太,佢鼻敏感嚴重,食藥食得好緊要,就算唔養貓都係咁。如果冇嘢嘅當然大家共存啦,世界大同嘛。」

傳授囝囝新年習俗

新年將至,阿Mo表示會留港陪家人過節,並傳授囝囝傳統習俗例如壓歲錢:「我怕到佢嗰代就會失傳,所以都想畀佢知道呢啲習俗。」不過問到茵媺腹中塊肉的性別時,阿Mo郤大賣關子。

祝福楊怡

提到有指楊怡即將約滿無綫離巢,阿Mo表示有悲有喜:「見到啲舊人,共事過嘅人咁快走係會唔開心,但新時代、新血新演員又一定需要嘅。不果如果佢哋離開係有新發展,我都會祝褔佢。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

 http://on.cc/redirect/entertainment 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!