掃呢頁CODE去手機

2016年3月21日 星期一

【重提淫照事件】Edison:性的方面,我沒錯 __,Edison,陳冠希,

陳冠希(Edison)最近接受英國網媒SHOWstudio嘅訪問,佢又重提8年前係香港發生,轟動一時嘅淫照事件,Edison好老實咁話:「在性這方面,我不認為我錯了!」日前Edison係佢嘅facebook上載咗一張高清嘅近照,超近距離,好多人只留意到佢滿臉雀斑,留言話:「陳冠希老了」、「越來越老」、「好多老人斑」,但原來重點唔係呢張相,係佢最近接受英國網媒SHOWstudio嘅訪問截圖,貼文標明 ...




其他影片:>>






陳冠希(Edison)最近接受英國網媒SHOWstudio嘅訪問,佢又重提8年前係香港發生,轟動一時嘅淫照事件,Edison好老實咁話:「在性這方面,我不認為我錯了!」日前Edison係佢嘅facebook上載咗一張高清嘅近照,超近距離,好多人只留意到佢滿臉雀斑,留言話:「陳冠希老了」、「越來越老」、「好多老人斑」,但原來重點唔係呢張相,係佢最近接受英國網媒SHOWstudio嘅訪問截圖,貼文標明係「Interiew here」。訪問又再重提8年前嘅淫照事件,佢一臉嚴肅咁話:「我深切覺得呢件事嘅發生,係因為我冇確切咁搞清楚自己,就得出好多結論,我冇考慮到整個大環境,只考慮到自己,誤判咗環境,冇尊重我生活和賴以謀生地方嘅文化(指香港)。」Edison繼續解釋:「全世界嘅having sex都係閂埋門發生,我唔覺得我係呢個情景下做了任何特別錯誤嘅事,我唯一錯嘅係,在呢個文化背景下處理事件嘅做法,或者咁講係有啲直接,但係在性呢方面,我不認為我錯了。」記者追問佢係咪因為佢係男性,所以大眾係某程度上就假定佢嘅角色就應該更積極主動,就更應該被責備。佢就認為自己係絕對被曲解:「但係我唔覺得大家係想聽我講,大家只係想睇到更爆炸性嘅新聞。」記者追問佢點解覺得大家唔想了解佢嘅另一面,Edison就話:「我覺得大家有可能會認同我嘅想法,但就唔敢公開咁贊同我嘅說話,係內地有一塊浮雲籠罩住人們嘅潛意識,大家都覺得應該保持蟄伏同留係安全圈裏面。佢哋會覺得認同我係非常唔安全,如果為我說話或者聆聽我真的想講嘅說話,彷彿就會出現一個警告標誌或禁入標誌。有趣嘅係,我每次接受訪問,一次又一次咁問同一個問題,就永遠唔問哪個對嘅問題。」如果再回到當年,記者問佢會唔會好勇敢咁話自己無做錯,兼且唔隱退呢?Edison就話,自己經過一段時間思想過當中變化嘅過程,一開始佢認為自己應該堅持住然後說不,但係喺過去嘅8年裏面,起起伏伏咁比佢搵到自己。佢再話:「那件事,2008年,事實上對我產生咗積極嘅影響,實際上將佢我嘅生活變得更好,我覺得呢件係幸事,係我生命中好重面嘅一部份,它將我推入黑暗中,但我又回來了,兼且成長咗!」淫照事件中,Edison身邊有好多朋友都會同佢劃清界線,捨佢而去,記者都好八卦咁問佢,o依家嗰啲朋友有冇返嚟同佢道歉?他撇一撇嘴角,笑住話:「佢哋冇道歉,佢哋只係扮作咩事都無發生過,但我記得佢哋每一個人,再講我都唔係一個容易原諒人嘅人。」佢再講:「當你炙手可熱嘅時候,你會好受歡迎,當初嗰啲人會同我講,我當你係細佬,我就係你啲好姊妹,但當我出事之後,佢地接受傳媒訪問嘅時候會話唔識我......佢哋教曉我很重要嘅一課,就係珍惜真正愛你同留係你身邊嘅人,所以『fxxk them also thank you』。」跟住講到重遇淫照女主角想講乜,Edison就反而有啲遲疑,然後佢話:「我無意中撞過佢哋一兩次,我覺得我哋o依家對大家都好平和,很funny咁係飛機上碰到其中兩個,我完全唔知道會咁,但係大家都覺得咁樣係好爆,又被大肆宣傳。」Edison所提嘅就係張栢芝同鍾欣潼(阿嬌),阿嬌就曾經講過,曾經好似栢芝咁喺飛機上遇到Edison,大家仲要前後咁坐,佢就即刻換拉,而Edison就寫咗一封好長嘅道歉信比佢,當時佢就話:「遲來嘅道歉信好過冇,對我來說都算係一種安慰。」

(網上圖片) (網上圖片) 他坦言自己唔係一個容易原諒別人嘅人。(網上圖片)
Edison承認淫照事件上自己做錯了。(網上圖片) (網上圖片) (網上圖片)

鍾意就快D Share啦!