掃呢頁CODE去手機

2016年4月6日 星期三

【遭斥侮辱電影】林建岳反駁杜琪峯 稱老闆都有資格評好壞 __,林建岳,杜琪峯,

杜sir噚晚記招竟然話老闆林建岳唔啱林建岳今日回應杜sir(資料圖片)《十年》喺金像獎攞「最佳電影」爭議聲不斷,噚晚杜sir杜琪峯就喺新戲《樹大招風》首映,大讚十年《十年》攞獎。講到老闆林建岳批評《十年》嘅可觀性指係「香港電影界的不幸」,杜sir聽到就反問:「好喇,咁試問講呢啲嘢嘅人,佢嘅背景又係乜嘢先?請大家睇睇,佢係咪公道嘅先?即使林建岳係我咁好嘅老闆,我都要講,因為呢個係電影嘅自尊嚟嘅。如果 ...


杜sir噚晚記招竟然話老闆林建岳唔啱
林建岳今日回應杜sir (資料圖片)

《十年》喺金像獎攞「最佳電影」爭議聲不斷,噚晚杜sir杜琪峯就喺新戲《樹大招風》首映,大讚十年《十年》攞獎。講到老闆林建岳批評《十年》嘅可觀性指係「香港電影界的不幸」,杜sir聽到就反問:「好喇,咁試問講呢啲嘢嘅人,佢嘅背景又係乜嘢先?請大家睇睇,佢係咪公道嘅先?即使林建岳係我咁好嘅老闆,我都要講,因為呢個係電影嘅自尊嚟嘅。如果咁樣,即係侮辱我哋啫。我唔去唔代表我唔投票o架。」(相關新聞: http://bit.ly/1RXexag )而林建岳今日就回應杜sir言論:「首先好多謝阿杜讚我係佢嘅好老闆,我都覺得佢係一個好好嘅導演。不過就佢噚晩嘅講法,我覺得﹕打個比喻,好似我投資餐廳,道菜好唔好味,係唔係單只由嗰廚去評價呢? 好似米芝蓮評級啲餐廳幾多星,都係由唔同嘅專業食評家去評啦。據知,最專業嘅香港電影評論學會,在「最佳電影」上選咗《踏血尋梅》,同埋導演會選咗《智取威虎山》。所以,我都唔知阿杜想講乜嘢,可能佢想叫大家去睇最專業嘅《樹大招風》啦。」


鍾意就快D Share啦!