掃呢頁CODE去手機

2016年4月6日 星期三

亞姐林紫君轉行做新紮師姐 __,亞姐,林紫君,亞洲小姐,

林紫君唔做亞姐,做師姐!next1/1pre剪咗短頭髮,差啲唔認得佢呀!next1/1pre林紫君話依家唔方便講咁多。next1/1pre2009年落選亞姐林紫君當年選美後簽約成為亞視藝員,但因在亞視機會不多,故約滿已慢慢淡出娛樂圈。《東網》收到消息指林紫君投考警隊,並獲取錄成為「新紮師姐」,現正在學堂接受訓練。從相片所見,正在受訓的林紫君剪了一頭「男仔頭」,十分清爽。記者致電林紫君是否投考警察, ...


林紫君唔做亞姐,做師姐!

next 1/1 pre

剪咗短頭髮,差啲唔認得佢呀!

next 1/1 pre

林紫君話依家唔方便講咁多。

next 1/1 pre

2009年落選亞姐林紫君當年選美後簽約成為亞視藝員,但因在亞視機會不多,故約滿已慢慢淡出娛樂圈。《東網》收到消息指林紫君投考警隊,並獲取錄成為「新紮師姐」,現正在學堂接受訓練。

從相片所見,正在受訓的林紫君剪了一頭「男仔頭」,十分清爽。記者致電林紫君是否投考警察,她說:「係呀!我唔方便講咁多,多謝關心。」

最強娛樂APP《東網巨星》,不時推出最新最好玩娛樂節目,除了早前推出的特備節目《發哥有Say》、《黎明話你知》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!