掃呢頁CODE去手機

2016年4月6日 星期三

禁果戀1】拒翻撻超雲 山聰轉戀有米熟女 __,山聰,超雲,陳山聰,

同何家千金超雲愛得高調,戀得轟烈,亦散得公開,話過要低調處理嘅陳山聰,原來唔聲唔聲收埋新歡兩年。話時話,何超雲回復單身即時兵仔、閨密輪住上,曾經揹住「四失」身份嘅陳山聰似乎就相當孤獨,點知原來不愁寂寞嗰個係佢,同新歡一齊足足兩年。據知,陳山聰13年同何超雲甩拖後,14年就同Apple撻著,性格溫馴文靜嘅Apple,完全配合到陳山聰要「低調」嘅要求,所以男方亦相當認真對待呢段感情。做前陳山聰接受商台 ...




同何家千金超雲愛得高調,戀得轟烈,亦散得公開,話過要低調處理嘅陳山聰,原來唔聲唔聲收埋新歡兩年。

話時話,何超雲回復單身即時兵仔、閨密輪住上,曾經揹住「四失」身份嘅陳山聰似乎就相當孤獨,點知原來不愁寂寞嗰個係佢,同新歡一齊足足兩年。據知,陳山聰13年同何超雲甩拖後, 14年就同Apple撻著,性格溫馴文靜嘅Apple,完全配合到陳山聰要「低調」嘅要求,所以男方亦相當認真對待呢段感情。

做前陳山聰接受商台節目訪問,表示「如果我再有機會找尋伴侶,我希望這會是我的終身伴侶」,所以佢帶女友出席朋友聚會力證其「終身伴侶」地位外,早前因前度何超雲主動要求復合,所以依家喺將軍澳同女友同居嘅佢,亦於二、三月先後孖女友去新加坡同日本旅行,派晒定心丸,Apple絕對可以放心喇!

鍾意就快D Share啦!