掃呢頁CODE去手機

2016年4月5日 星期二

囡囡首踏舞台唔怯場 郭羨妮嗌感動 __,郭羨妮,

郭羨妮囡囡首次踏上舞台公開表演,仲一啲都唔怯場。next1/1pre搞到郭羨妮都忍唔住嗌感動。next1/1pre郭羨妮囡囡自信十足。next1/1pre郭羨妮微博next1/1pre前港姐郭羨妮(Sonija)自從誕下女兒Kylie後,近年都好少再喺幕前見到佢嘅演出,有女萬事足嘅佢,就喺微博話Kylie今日第一次公開表演,話見到佢唔驚兼有自信去表演,作為媽媽嘅佢,真係覺得好感動,佢留言話:「今天 ...


郭羨妮囡囡首次踏上舞台公開表演,仲一啲都唔怯場。

next 1/1 pre

搞到郭羨妮都忍唔住嗌感動。

next 1/1 pre

郭羨妮囡囡自信十足。

next 1/1 pre

郭羨妮微博

next 1/1 pre

前港姐郭羨妮(Sonija)自從誕下女兒Kylie後,近年都好少再喺幕前見到佢嘅演出,有女萬事足嘅佢,就喺微博話Kylie今日第一次公開表演,話見到佢唔驚兼有自信去表演,作為媽媽嘅佢,真係覺得好感動,佢留言話:「今天小姐首次踏上舞台公開表演,看到她一點都不怯場,自信地扭動腰枝(肢),我心裏確實有點小感動。小姐說:『媽媽,我今天比你漂亮。』是的,我不但希望你比我漂亮,更希望你一切一切都比媽媽好。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!