掃呢頁CODE去手機

2016年4月5日 星期二

導演拒講普通話母語真心啲 《十年》慶功:多謝一齊行過呢一步 __,十年,

導演拒講普通話母語真心啲 《十年》慶功:多謝一齊行過呢一步【第35屆香港電影金像獎】被喻為「香港預言書」的獨立電影《十年》,前晚獲香港電影金像獎最佳電影獎,五位年輕導演在後台接受各地傳媒訪問時,有人要求他們用普通話談感受,執導單元《冬蟬》的黃飛鵬堅持用廣東話回答,因為「喺開心時講番自己母語,咁講嘢真心啲」,他又謂:「感謝每一個朋友同《十年》行過呢一步。」眾人之後拉隊到尖沙嘴慶功。第35屆香港電影金 ...


導演拒講普通話母語真心啲 《十年》慶功:多謝一齊行過呢一步

【第35屆香港電影金像獎】被喻為「香港預言書」的獨立電影《十年》,前晚獲香港電影金像獎最佳電影獎,五位年輕導演在後台接受各地傳媒訪問時,有人要求他們用普通話談感受,執導單元《冬蟬》的黃飛鵬堅持用廣東話回答,因為「喺開心時講番自己母語,咁講嘢真心啲」,他又謂:「感謝每一個朋友同《十年》行過呢一步。」眾人之後拉隊到尖沙嘴慶功。

第35屆香港電影金像獎頒獎禮賽果前晚塵埃落定,負責頒最佳電影獎的金像獎主席爾冬陞宣佈《十年》獲獎,台下傳出歡呼聲,更有不少在場觀眾起立拍掌,一眾導演及監製流露一副難以置信的神情。

《十年》由五個短篇故事《浮瓜》、《冬蟬》、《方言》、《自焚者》和《本地蛋》組成,去年12月在港上映,因為內容涉及港獨、自焚、國安法等敏感政治議題,被內地官媒《環球時報》點名批評電影鼓吹反抗、以極悲觀的心態講述香港未來、宣揚絕望,被內地封殺,但電影近日再在港九新界各處舉行社區放映活動,今次獲獎,連外國傳媒亦都有大事報道,《十年》絕對是贏得漂亮的一仗。



■《十年》爆冷奪最佳電影,監製和眾導演前晚出席慶功時仍心情激動。攝影:陳慧安



■被喻為「香港預言書」的《十年》遭內地封殺,今次獲獎絕對是贏得漂亮的一仗。劇照

「喺香港想用廣東話」《十年》監製蔡廉明及五位年輕導演前晚得獎後,在後台接受來自世界各地的傳媒訪問,現場有傳媒要求他們用普通話談感受,《冬蟬》單元導演黃飛鵬說:「用普通話回答可以,但係我想用番廣東話,因為我𠵱家喺香港呢個地方,所以想用廣東話。」現場隨即傳來一陣拍掌聲,之後他解釋:「千祈唔好誤會,我唔係話普通話有乜嘢唔流暢,或者冇禮貌,多謝每一個朋友同《十年》行過呢一步。」其後他再在facebook致謝說:「唔係想唔尊重你,而係想喺開心時講番自己母語,咁講嘢真心啲。」

前晚頒獎禮後,蔡廉明及伍嘉良拉大隊去尖沙嘴慶功,他們均謂心情仍很激動兼意外,對於有不少內地媒體刊登得獎名單,絕口不提《十年》獲最佳電影,他們聽到後忍不住笑,蔡廉明說:「內地觀眾會問點解冇,任何一個頒獎禮冇最佳影片,其實大家都知道乜嘢事。」最初《十年》有份被提名時,不少人直言不看好,問到今次爆大冷贏獎有否吐氣揚眉感覺?蔡廉明說:「我唔覺得係吐氣揚眉,應該係更加謙卑。」伍嘉良補充說:「由始至終《十年》嘅出現係好簡單,只係幾個導演想透過創作,去問一啲關於香港將來嘅問題,喺個過程觀眾嘅共鳴感、反應,又或者對呢套戲嘅支持,呢啲反而係一種滿足。」導演黃飛鵬說:「我哋同好多創作者一樣,都係用自己同想拍電影方法去做,其實電影仲有好多選擇,而唔係走入戲院嗰啲先叫電影。」



■有份參演的梁健平(右)不敢相信《十年》得獎。



■周家怡好高興有份演出《十年》。資料圖片

梁健平:覺得好意外有份參演單元《方言》的梁健平,對於《十年》得獎,昨日在電話中說:「我都唔係好相信呢件事,成個團隊都覺得好意外,正如監製同導演咁講,我哋應該為咗香港電影繼續努力,我自己冇政治方向,只要係好嘅製作,就一定會有人睇。」周家怡亦說:「我又唔覺得爆冷,呢套戲一直都好有迴響同好多人睇,作為有份參與嘅一分子,當然覺得好開心同感動。」

採訪:盧妹、張俊銘、曹家誠

攝影:陳慧安、沈健程、仇志德


鍾意就快D Share啦!