掃呢頁CODE去手機

2016年5月3日 星期二

【尋人啟事】徐小鳳搵29年前裙下之童 __,徐小鳳,

小鳳姐發出「尋人啟事」希望搵番當年喺裙底捐出嚟嘅小朋友!殿堂級歌手徐小鳳將於7月28日至8月2日喺紅館開騷,曾喺紅館創下43場演唱會紀錄嘅小鳳姐,早前嘅演唱會記招上,大會更特別將歷年小鳳姐嘅造型舊照砌成「回憶牆」,小鳳姐見到即開心表示:「估唔到自己試過咁多造型,原來咁勤力㗎。(當年係時裝女王?)睇番啲相又幾潮。」講到巨傘裙同魚尾裙是佢嘅標誌?小鳳姐謂:「少少啦,都習慣咗,平時冇機會着嘛。(着迷你裙 ...


小鳳姐發出「尋人啟事」希望搵番當年喺裙底捐出嚟嘅小朋友!

殿堂級歌手徐小鳳將於7月28日至8月2日喺紅館開騷,曾喺紅館創下43場演唱會紀錄嘅小鳳姐,早前嘅演唱會記招上,大會更特別將歷年小鳳姐嘅造型舊照砌成「回憶牆」,小鳳姐見到即開心表示:「估唔到自己試過咁多造型,原來咁勤力㗎。(當年係時裝女王?)睇番啲相又幾潮。」講到巨傘裙同魚尾裙是佢嘅標誌?小鳳姐謂:「少少啦,都習慣咗,平時冇機會着嘛。(着迷你裙出動?)咁我情願跳舞喇!」

當年險「火燒裙底」

提到當年有幕有班小朋友喺佢嘅巨型燈泡裙內「捐」出來時,小鳳姐就自爆87年差啲「火燒裙底」:「嗰次突然之間條裙火燭,好驚好驚,因為係燈泡燃燒咗,啲絲絨裙又好易着火,好危險要即刻台上除,啲觀眾以為我除衫,點知我仲有一條裙。(當時On Show?)係呀,唔除唔得怕『辣』親啲小朋友,係好危險。」

拍片尋童再上紅館

小鳳姐仲話好掛住當年依班「共患難」嘅小朋友,希望隔咗29年仲可以再一齊上紅館舞台!講得出做得到嘅小鳳姐,更專登拍咗條短片「尋童」,小鳳姐喺片中話:「喺當年如果你仲記得喺我大裙底下捐過出嚟嘅小朋友,今日你可能已經長大成人,請你出現喺我今次演唱會舞台上面,我等你哋。」製作仲精心剪咗精彩「捐裙底」一幕,小鳳姐大叫「作動要生!」隨即「捐」出10個穿波點衫嘅小朋友,小朋友仲天真爛漫呻裙底好焗𠻹呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!