掃呢頁CODE去手機

2016年5月3日 星期二

【黎明騷】黑幕故障升唔起 黎明叫大家同身邊人傾下偈... __,黎明,

黎明唱到《願你今晚別離去》時,突然帳幕發生故障,升唔到上去,Leon係帳幕中同大家saysorry,仲話會盡快搞掂佢。而fans就大嗌「Leon」個名,Leon仲話:「我o依家喺帳幕入面,如果係出面可以幫下佢哋,我o依家喺corner見到啲人!」仲朗誦咗幾句歌詞,歌迷就跟住唱,之後黎明搞笑話:「不如大家停一停,借呢個機會,同身邊嘅人傾計。」所以祖兒就走去搵譚校長,Eason就同老婆阿徐傾,阿Sa又 ...




其他影片:>>






黎明唱到《願你今晚別離去》時,突然帳幕發生故障,升唔到上去,Leon係帳幕中同大家say sorry,仲話會盡快搞掂佢。而fans就大嗌「Leon」個名,Leon仲話:「我o依家喺帳幕入面,如果係出面可以幫下佢哋,我o依家喺corner見到啲人!」仲朗誦咗幾句歌詞,歌迷就跟住唱,之後黎明搞笑話:「不如大家停一停,借呢個機會,同身邊嘅人傾計。」所以祖兒就走去搵譚校長,Eason就同老婆阿徐傾,阿Sa又走去搵師兄劉浩龍傾計,變咗集郵大會,之後有工作人員開咪道歉話:「唔好意思O依家搶救緊。」去到9點50分左右就打返開,期間持續咗10分鍾左右,重唱《願你今晚別離去》。到一連串快歌嘅環節,阿sa、祖兒、Eason兩公婆仲起身跳埋一份。一連串快歌最後唱到《我愛IChiBan》之後,原本有個講嘢位,不過唔係知係咪要追返時間,一唱完Leon講咗句「ok」飲啖水就繼續唱《我可以忘記你》,之後佢仲cut埋《長情》直跳去唱《愛比我重要》。

(攝影:陳慧安,卓寶花) Joey同阿Sa玩自拍
升唔到布幕期間師兄被集郵 持續咗10分鐘左右

鍾意就快D Share啦!