掃呢頁CODE去手機

2016年5月3日 星期二

黎明遇黑幕失靈 金句解圍 __,黎明,

黎明
黎明遇黑幕失靈金句解圍黎明排除萬難於中環海濱長廊開4D演唱會,經過三日「重整」心情後,曾自認「豁達」的黎明突宣揚「防火」意識,呼籲「核心的外圍」邊野餐邊聽免費的市民不要「燒雞翼」及「任何同燒有關嘅都唔好」,令人聯想到他拿帳篷不合防火規格被取消頭場一事玩自嘲!昨晚第四場,一個黑色帳幕突然失靈,搞到黎明要用金句「執生」解圍!黎明天王黎明(Leon)在中環海濱長廊舉行的《黎明LEON30THANNIVE ...


黎明遇黑幕失靈 金句解圍

黎明排除萬難於中環海濱長廊開4D演唱會,經過三日「重整」心情後,曾自認「豁達」的黎明突宣揚「防火」意識,呼籲「核心的外圍」邊野餐邊聽免費的市民不要「燒雞翼」及「任何同燒有關嘅都唔好」,令人聯想到他拿帳篷不合防火規格被取消頭場一事玩自嘲!昨晚第四場,一個黑色帳幕突然失靈,搞到黎明要用金句「執生」解圍!

天王黎明(Leon)在中環海濱長廊舉行的《黎明LEON 30TH ANNIVERSARY RANDOM LOVE SONGS IN 4D LIVE 2016》演唱會經歷猶如坐過山車般,頭場臨開騷前兩小時因帳篷物料不合英國防火規格,遭食環署拒發牌而被迫取消頭場,Leon經過「一夜折騰」下決定「脫下」包圍場館的帳篷,終獲通過開騷。

其中一個黑色帳幕失靈,咁又阻咗15分鐘……
  • 其中一個黑色帳幕失靈,咁又阻咗15分鐘……

不過最意想不到「脫篷」後竟出現一個奇景,經過一連三晚開騷後,場館的「核心外圍」比起「核心內圍」更加愈夜愈有機,尤其是前晚第三場,外圍吸引逾千人聽免費騷!不少情侶及一家大細自備美食佳餚,又啤酒又零食,枱布舖草地即場開「野餐派對」,就連汽車行經時都刻意慢駛,甚至停泊路旁成「車海」,當傳來強勁快歌時,不少人從天窗伸出半個身齊齊「聞歌起舞」。

下次開沙灘騷:早啲申請!

身在台上的Leon對「核心的外圍」亦暸如指掌,他說:「我知道今日好多人泊咗好多車喺度,仲有人野餐添,帶埋紅酒、Parma ham。野餐唔緊要嘅,最緊要係唔好喺度『燒雞翼』,任何同燒有關嘅都唔好相信出面嘅人會聽到我講嘅嘢,自己小心啲,注意安全!總之我哋入面開心,你哋都開心如果阿Sir叫你畀返個空間,咁大家就退一退,一人讓一步。」Leon話中當然有玄機,叫大家勿燒雞翼「生火」,免得為外圍「野餐」聽免費騷而觸犯防火條例!今次新場地「一波幾折」,Leon笑言有意移施去沙灘開騷:「可能我哋下次喺沙灘搞個Unplug演唱會,其實唔係冇可能嘅,不過要早啲申請囉!到時可能有嘢飲、有嘢食,唱吓歌又可以燒嘢食!」講明「早啲申請」,咪唔怕又臨時取消囉!

昨晚第四場,Leon於8時32分開騷,如常先便服現身講幾句:「今日係假期最後一日,但唔緊要,只要呢段時間開心,繼續欣賞個騷就得。」當唱完《中毒的愛情》後播片時,Love區台前的黑色帳幕突然失靈未能上升,Leon即開咪說:「其中一邊帳幕開唔到非常抱歉,我喺中間(台中)唔係出面,我喺出面就可以整到佢。」嘗試播音樂但黑色帳幕仍紋風不動,Leon「執生」朗誦《願你今夜別離去》歌詞,現場歌迷跟着合唱,工作人員隨即「搶救」,有歌迷反慰Leon「唔使急慢慢嚟」,他再次道歉:「發生咁嘅事對唔住,離開咗紅館梗係多呢啲突發事發生。」幸好15分鐘搶修後回復正常,估計因「意外」為免唱到超時,臨時Cut走兩首歌。

今日回復摩天輪抽獎

會上,Leon又點少得講金句:「問你哋簡單問題,聽日返工有乜感受?通常返工第一日刷牙時感覺都好濛瀧,食完早餐就坐交通工具或者揸車,就會諗今日做啲乜,每個人諗嘅嘢唔同,好似呢兩晚走時,同事揸駕黑色Van 2600cc嘅,我就揸駕Mini cooper 1300cc,希望同事唔好揸咁快,咁快冇用,1300cc追2600好難追,所以塞車時最緊要淡定。而累積工作始終要還,錢都要係還,今日冇乜特別嘢同你講喇!」最後於10時32分完場。

另外,因摩天輪周邊有活動舉行,原定開場前Leon與四名歌迷坐摩天輪環節連日被取消,但他昨午在Facebook公布今日可以回復摩天輪抽獎。

文:音樂組


鍾意就快D Share啦!