掃呢頁CODE去手機

2016年5月20日 星期五

孫慧雪:孫慧雪去「配對約會」 晒事業線搵老公 __,孫慧雪,

孫慧雪真係好吸睛…去到邊都會成為焦點!新一代「宅男女神」孫慧雪日前到尖沙咀為配對公司講座擔任客席主持,與男演員合演「約會」中的錯誤示範,逗得全場發笑!她自認戀愛路途上遇到的追求者均是認真,惟未曾主動出擊:「可能冇乜睇啱!(太多飛來蜢?)都有嘅,要謙虛啲!依家冇乜,所以都要參加睇吓有冇理想嘅對象,好似官恩娜都好似係出席呢啲活動識到個好老公!(有咩條件?)要大家溝通到、要細心、識得遷就我、體諒我。(介 ...


孫慧雪真係好吸睛…去到邊都會成為焦點!

新一代「宅男女神」孫慧雪日前到尖沙咀為配對公司講座擔任客席主持,與男演員合演「約會」中的錯誤示範,逗得全場發笑!她自認戀愛路途上遇到的追求者均是認真,惟未曾主動出擊:「可能冇乜睇啱!(太多飛來蜢?)都有嘅,要謙虛啲!依家冇乜,所以都要參加睇吓有冇理想嘅對象,好似官恩娜都好似係出席呢啲活動識到個好老公!(有咩條件?)要大家溝通到、要細心、識得遷就我、體諒我。(介意你做幕前又性感?)最好大方啲、有自信,否則會驚我哋做幕前接觸人多,又會拍親熱戲,信得過我。(會報告?)我好乖㗎!我會講晒去邊、做乜畀對方知,畀好大安全感佢!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!