掃呢頁CODE去手機

2016年5月20日 星期五

靚人靚景!陳庭欣曼徹斯特回味讀書生活 __,庭欣,陳庭欣,

陳庭欣曾經喺曼徹斯特大學讀書,所以就帶大家返去曼徹斯特回味佢讀書時期嘅生活。前港姐冠軍陳庭欣(Toby)為新一集《星星探親團》擔任主持,為觀眾介紹曼徹斯特以及北威爾斯地區。Toby先帶大家回味讀書時的生活,除了走訪曼徹斯特大學外,更到訪讀書時打工的餐廳,並親身招待客人。另外Toby亦帶觀眾上山下海,實行晒靚人加靚景!Tody先上斯諾登山「插旗」,又到海邊城市睇海景,十足旅行節目主持一樣,更充分展現 ...


陳庭欣曾經喺曼徹斯特大學讀書,所以就帶大家返去曼徹斯特回味佢讀書時期嘅生活。

前港姐冠軍陳庭欣(Toby)為新一集《星星探親團》擔任主持,為觀眾介紹曼徹斯特以及北威爾斯地區。

Toby先帶大家回味讀書時的生活,除了走訪曼徹斯特大學外,更到訪讀書時打工的餐廳,並親身招待客人。另外Toby亦帶觀眾上山下海,實行晒靚人加靚景!Tody先上斯諾登山「插旗」,又到海邊城市睇海景,十足旅行節目主持一樣,更充分展現其活潑外向一面。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!