掃呢頁CODE去手機

2016年6月5日 星期日

【獨家回應】舒淇放合照 與馮德倫未斬纜 __,馮德倫,舒淇,

「Haveagreatday......致剛剛拍到照片的狗仔麻煩你們可以挑好看一點的照片或者美圖秀秀之後再發嗎?體諒一下沒化妝的素顏女藝人」舒淇今午突然喺ig爆seed!男主角是誰?馮德倫!!!馮德倫同舒淇仲未分手?拿拿拿…兩人自97年因拍《美少年之戀》而認識,迅即傳撻著,2012年被拍得東京蜜會,戀情曝光,但屢傳「分訊」,2013年4月,舒淇寫咗個po提到「勇敢說再見,從此不相見」,外間以為兩人 ...




其他影片:>>






「Have a great day ......致 剛剛拍到照片的狗仔 麻煩你們可以挑好看一點的照片或者美圖秀秀之後再發嗎?體諒一下沒化妝的素顏女藝人」舒淇今午突然喺ig爆seed!男主角是誰?馮德倫!!!馮德倫同舒淇仲未分手?

拿拿拿…兩人自97年因拍《美少年之戀》而認識,迅即傳撻著,2012年被拍得東京蜜會,戀情曝光,但屢傳「分訊」,2013年4月,舒淇寫咗個po提到「勇敢說再見,從此不相見」,外間以為兩人手已分。不過一直以來都冇承認/否認,反而兩人不時喺ig以貓傳情,總之似散又似未散咁。咁今次係咪公開戀情呢?其實兩人如今係身在香港,準備開拍新片,由馮德倫執導,重拍西片版《縱橫四海》,女主角係舒淇,男主角就係「秘密」。今次舒淇大方貼圖,究竟係想表達未分手定宣傳新片呢?馮德倫就話:「啱啱喺法國睇完景返嚟,新戲係舒淇主演。」舒淇貼兩人合照,是否想公開戀情?「梗係唔係啦,佢都寫咗公開張相嘅原因,只係俾狗仔影咗我哋一齊聚舊啫。」拿,據知就係,兩人其實真係一直冇分過手,一直都係sweet sweet,而且感情越來越好,打風唔甩嗰隻。不過舒淇經理人接受《蘋果》訪問時依然口密,表示:「佢哋係好朋友,大家都喺香港,聚下舊,其實有咩咁出奇。」

舒淇今日咁樣Po相法呢.....大家都好想你哋一齊o架! (舒淇IG圖片) 係咪好襯先!? (資料圖片)
一齊!一齊!一齊! (資料圖片)

鍾意就快D Share啦!