掃呢頁CODE去手機

2016年6月5日 星期日

【認定岑杏賢】袁偉豪努力工作儲老婆本 __,袁偉豪,岑杏賢,

同岑杏賢拍拖三年,袁偉豪話已經認定對方。藝人袁偉豪出席商場活動時,透露忙於拍攝新劇《三個女人一個「因」》,每天面對劇中擁有三重性格的對手黃智雯,與女友岑杏賢未有太多時間相見外,還未知能否抽空與父親慶祝父親節,他謂:「依家每日唯一知嘅時間係沖涼同落妝,拍拖少時間唔緊要,來日方長,況且呢套劇開之前都放咗幾個月假,有同女友去旅行輕鬆吓!」問到會否與未來外父慶祝父親節?袁偉豪笑指兩家人閒時也會聚會,講到已 ...


同岑杏賢拍拖三年,袁偉豪話已經認定對方。

藝人袁偉豪出席商場活動時,透露忙於拍攝新劇《三個女人一個「因」》,每天面對劇中擁有三重性格的對手黃智雯,與女友岑杏賢未有太多時間相見外,還未知能否抽空與父親慶祝父親節,他謂:「依家每日唯一知嘅時間係沖涼同落妝,拍拖少時間唔緊要,來日方長,況且呢套劇開之前都放咗幾個月假,有同女友去旅行輕鬆吓!」

問到會否與未來外父慶祝父親節?袁偉豪笑指兩家人閒時也會聚會,講到已拍拖三年,可有被雙方家長催婚?袁偉豪謂:「老人家係緊張啲,咁同女友都有傾吓,但冇定實日子,女友都想畀時間我事業衝吓先,佢都有講如果要生小朋友就早啲計劃,我係已經認定咗佢架不過女友今年28歲啫,都有時間。」更指他日結婚可能一切從簡,亦有可能舉行大型派對,但現時因未儲夠老婆本,故要先努力賺錢才再作決定。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!