掃呢頁CODE去手機

2016年6月5日 星期日

【仙氣十足】李佳芯着婚紗出動私伙缽仔糕 __,李佳芯,

Ali着上婚紗好有氣質!無綫藝人李佳芯(Ali)為第83屆香港結婚節暨夏日婚紗展擔任模特兒示範婚紗,同場還有「文青女神」袁澧林。Ali表示今次是首度行婚紗騷,笑言似發了一場夢。問到酬勞是否很高?她稱只是正常價,由公司負責洽談。至於有否為行騷而作特別準備或減肥?她說:「我冇減肥,因為啱啱拍完劇,我拍劇時會瘦,keep到冇byebye肉。我出動咗私伙嘅缽仔糕,同埋有工作人員教我用『波波小姐』,『波波小 ...


Ali着上婚紗好有氣質!

無綫藝人李佳芯(Ali)為第83屆香港結婚節暨夏日婚紗展擔任模特兒示範婚紗,同場還有「文青女神」袁澧林。Ali表示今次是首度行婚紗騷,笑言似發了一場夢。問到酬勞是否很高?她稱只是正常價,由公司負責洽談。至於有否為行騷而作特別準備或減肥?她說:「我冇減肥,因為啱啱拍完劇,我拍劇時會瘦,keep到冇bye bye肉。我出動咗私伙嘅缽仔糕,同埋有工作人員教我用『波波小姐』,『波波小姐』係中間揼氣,兩邊會漲,我都未用過,唔係好識用,不過最後都係用番自己嘅缽仔糕。(嫌上圍唔夠豐滿?)我向來係紙板人。不過唔同身材着衫有唔同感覺,希望畀到大家新鮮感。」

認有結婚衝動

至於有否幻想過何時結婚?現年34歲的Ali坦言小時候曾想過26歲結婚,到26歲後就計劃28歲結婚,現在則隨緣:「計劃咗反而冇用,感情冇得計劃。」問她有否跟nowTV主持男友陳炳銓就結婚一事傾過?她說:「唔會,依家事業剛開始,工作對我好重要,係衝刺期。(頭先行騷有冇結婚衝動?)有,每次着婚紗都有,希望到將來結婚都仍然有。(有冇將着婚紗嘅相傳畀男友睇?)我會畀我媽咪睇,之前同『撈家』(羅嘉良)合作都有畀相媽咪睇,佢讚撈家仲係咁有型,佢喺我面前只會讚其他人,佢以前唔睇電視,但因為我而睇,仲會剪低有我嘅報道嘅報紙。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!