掃呢頁CODE去手機

2016年6月5日 星期日

【齊蔭小丸子嚟喇】郭晉安拖實餅印囝囝 仲有cute版歐倩怡! __,歐倩怡,郭晉安,

眨下眼,郭晉安同歐倩怡一對仔女:大仔郭令山同細女郭以雅,一個讀緊小學,一個就快升小學,時間飛快。今日係被稱為「大抽獎」嘅小一統一派位公佈結果,29,243名參與統一派位嘅學童當中,68.95%獲派首三志願。咦,出年呢個時候,應該輪到郭以雅小妹妹喇喎!出年嘅事出年先算,今日星期六,唔使返學,開心下享受家庭樂先。下午兩點幾,郭氏一家四口齊到大坑順興茶餐廳開餐,兩公婆不時篤下手機,見到得意嘢即馬上開心s ...




其他影片:>>






眨下眼,郭晉安同歐倩怡一對仔女:大仔郭令山同細女郭以雅,一個讀緊小學,一個就快升小學,時間飛快。今日係被稱為「大抽獎」嘅小一統一派位公佈結果,29,243名參與統一派位嘅學童當中,68.95%獲派首三志願。咦,出年呢個時候,應該輪到郭以雅小妹妹喇喎!出年嘅事出年先算,今日星期六,唔使返學,開心下享受家庭樂先。下午兩點幾,郭氏一家四口齊到大坑順興茶餐廳開餐,兩公婆不時篤下手機,見到得意嘢即馬上開心share,小丸子歐倩怡直頭笑到見牙唔見眼,真性情盡露。食到咁上下本來埋單走,點知突然傾盆大雨,拖住兩個小朋友,所以安仔決定繼續留喺茶記避雨,一等就等到三點半左右。咦,又係時候tea一tea…應該係食甜品至啱!本來就咁嘅,爸爸拖囝囝,媽媽拖囡囡,爸爸埋單俾錢走啦。行行下,身高去到爸爸格勒底咁高嘅郭令山小朋友,突然發現一家甜品店!係喇,頭先嗰餐都差唔多消化晒,係時候食甜品,於是拉住爸爸企喺門口指點一輪,最後郭氏一家拉隊入去喇!安仔仲俾令山小朋友睇menu,自己甜品自己揀,果然甚懂教仔同尊重之道。就係咁,又食咗半個鐘,真係埋單走喇。一家四口行經7仔,安仔就同令山小朋友入去買嘢,順便增值八達通,然後就撇喇!

採訪、攝影:畢紹基、徐錦池 小丸子歐倩怡笑不攏嘴 發現了…
等雨停之後,安仔負責埋單 一家四口so sweet 囝囝郭令山今年8歲,剪齊蔭…
囡囡以雅今年五歲,又係齊蔭… 因為小朋友個樣要打格仔,睇唔到樣,不過令山父子真係餅印一樣,只係黑眼圈大咗啲。 食完甜品,打道回府喇
郭小妹妹真係好cute!

鍾意就快D Share啦!