網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月16日 星期六

寫真戰2016:【獨家率先曝光】崔碧珈兩大火辣造型 __,崔碧珈,

崔碧珈呢兩個超立體造型,真係謀殺咗大家好多鼻血呀!三圍36G、25、35絕對係非一般數字,偏偏性感女藝人崔碧珈(Anita)得天獨厚,擁有如此超級葫蘆身材,今年她推出處女寫真,堪稱今屆「寫真戰咪神」,她更為拍攝積極操Fit,令原本已經索爆的Body更加無敵!寫真內除了之前已曝光的三點式造型及運動Look之外,更收錄多個噴血Look,《東網》就趁明日寫真正式公開發布前,再獨家披露兩個造型,大家準備好 ...


崔碧珈呢兩個超立體造型,真係謀殺咗大家好多鼻血呀!

三圍36G、25、35絕對係非一般數字,偏偏性感女藝人崔碧珈(Anita)得天獨厚,擁有如此超級葫蘆身材,今年她推出處女寫真,堪稱今屆「寫真戰咪神」,她更為拍攝積極操Fit,令原本已經索爆的Body更加無敵!

寫真內除了之前已曝光的三點式造型及運動Look之外,更收錄多個噴血Look,《東網》就趁明日寫真正式公開發布前,再獨家披露兩個造型,大家準備好紙巾未?

真空上陣

其中一輯相,Anita身穿超Deep V白色泳衣,中門大開,Big爆半球破衫而出,視覺效果夠晒3D,令人睇到嘩嘩聲!Anita表示當日是真空上陣,因這套泳衣相當「蝦人着」,拍攝前完全不敢進食怕有鬼祟肉:「其實呢套泳衣有幾種着法,但試過效果覺得依家咁着係最靚,即使性感咗啲都冇所謂。」

愈影愈投入

另一輯相Anita化身洗車女郎,身穿Bikini Top在古董四驅車前又趴又挨,落足力洗車,更出動膠水喉射水,極盡誘惑!當日Anita在露天地方拍攝寫真,烈日當空下擺出火辣甫士,吸引不少男途人圍觀兼眼望望,Anita說:「原本諗住只係濕少少,但愈影愈投入,結果搞到全身濕晒又周身泡,拍完呢個Look仲要趕住換衫影另一個造型,都幾難忘!」

明日Anita將與林雅詩、何洛沂(Ashley)、姚紫茵(Bonnie)、黃榕、「台灣乳神」張永歆及八位同樣推出寫真的健身教練到深水埗出席寫真發布會。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!