掃呢頁CODE去手機

2016年7月15日 星期五

新劇傳不和 胡定欣話係好事?睇下滕麗名又點回應叻?! __,定欣,滕麗名,胡定欣,

收視同新聞成正比,真?藝人胡定欣、滕麗名(阿滕)及歐陽震華等主演的劇集《一屋老友記》成為觀眾熱捧劇集,而滕麗名及呂慧儀更被網民激讚演得好。有人氣就自然有是非、新聞,近日劇中女主角胡定欣被指缺席多次宣傳及慶功飯局,更有指因阿滕被封為今屆視後、人氣蓋過定欣而激嬲她,對此,胡定欣接受《東網》訪問,她坦言之前沒有出席宣傳及飯局,是因為撞啱出trip工作不在港,不過定欣表示之後20號會出席此劇的宣傳活動,定 ...


收視同新聞成正比,真?

藝人胡定欣、滕麗名(阿滕)及歐陽震華等主演的劇集《一屋老友記》成為觀眾熱捧劇集,而滕麗名及呂慧儀更被網民激讚演得好。

有人氣就自然有是非、新聞,近 日劇中女主角胡定欣被指缺席多次宣傳及慶功飯局,更有指因阿滕被封為今屆視後、人氣蓋過定欣而激嬲她,

對此,胡定欣接受《東網》訪問,她坦言之前沒有出席 宣傳及飯局,是因為撞啱出trip工作不在港,

不過定欣表示之後20號會出席此劇的宣傳活動,定欣又謂:「每次有劇出自然會有新聞,套劇收視好、自然會多 新聞,都係好事,冇乜所謂,20號再同大家傾」

雖然套劇冇小圈子,冇是非,不過有女神滕麗名啵!

至於滕麗名最近憑劇集《一屋老友記》人氣急升,成功挽回不少觀眾心,更被推選為今年「民間視後」及女神,阿滕呢舖真係乜都返曬嚟!

人紅自然有新聞、有是 非,對於有指她因鋒頭蓋過胡定欣,而遭對方嬲爆,更令定欣多次缺席活動,

而定欣今日接受《東網》訪問時,坦言純粹之前不在港,而本月20號,她都會出席 《一屋老友記》宣傳活動,不過今次郤輪到阿滕不能出席。

阿滕接受《東網》訪問時坦言:「因為我要去北海道拍一套大陸劇,我都好希望同劇中 演員一齊玩,不過因為個期一早度咗,之前我好早都已經同監製講咗呢日唔能夠出席。

(怕唔怕到時又話你避開唔同定欣同場?)呢套劇係因為我哋咁團結、咁合群 先咁收得,我哋呢套劇冇小圈子、亦都冇是非,再撩都冇用。」

對於被封為「女神」,她笑謂:「真係唔敢當,好多保養得好嘅女神大有人在,我哋只不過話畀一啲同我哋歲數相近嘅觀眾聽,四十又如何、五十又如何,都可以活得好開心、好美麗,唔好叫我BB就得,我驚我啲雞皮打唔番入去。」


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!