掃呢頁CODE去手機

2016年7月15日 星期五

【壹週刊獨家追訪】全城激憤有片!》人渣司機寸爆認推阿婆車:阻我行一定推! __,M1,

香港人多車多,冇品司機都真也不少,好似早前一位冇品男咁,真是離晒大譜。事發就於長沙灣嘅昌華街,一名身穿背心駕駛Audi的無品男,懷疑嫌棄一位婆婆推著一車紙皮阻路,於是隨即下車,一手將整車紙皮推在地上。一手就整車紙皮推跌,紙皮散落在路旁,無品男返回座駕後又再出手。第二次出手,婆婆只是站在旁邊,表情無奈。有路過的司機睇唔過眼,於是將車Cam拍下的片段放上互聯網,不少網民都鬧爆呢位Audi冇品人渣男。而 ...


香港人多車多,冇品司機都真也不少,好似早前一位冇品男咁,真是離晒大譜。事發就於長沙灣嘅昌華街,一名身穿背心駕駛Audi的無品男,懷疑嫌棄一位婆婆推著一車紙皮阻路,於是隨即下車,一手將整車紙皮推在地上。一手就整車紙皮推跌,紙皮散落在路旁,無品男返回座駕後又再出手。第二次出手,婆婆只是站在旁邊,表情無奈。有路過的司機睇唔過眼,於是將車Cam拍下的片段放上互聯網,不少網民都鬧爆呢位Audi冇品人渣男。而《壹》仔亦憑車牌資料,尋得這位冇品男,當事人亦承認有出手推倒婆婆的紙皮。「佢阻住唔俾我行,咁我一定要推開佢先行到,唔通俾油撞佢咩?」冇品男更多調,只是小事一樁:「我哋跟住架車時呢,架車走左出去,我經過果度好多次,咁果度有行人路嫁嘛!」無品男的行為激發全城憤怒,卻仍不知錯,反而惡人先告狀,不為自已暴行認錯,更仍然指婆婆阻他是罪過,一點容讓和敬老之心皆無,實在使人憤慨。


鍾意就快D Share啦!