掃呢頁CODE去手機

2016年7月15日 星期五

滕麗名自認控制狂 怕搵學校唔生小朋友 __,滕麗名,

阿滕自認控制欲好強,擔心有小朋友一定會逼到佢離家出走。藝人滕麗名(阿滕)現時多於大陸拍劇搵真銀,不過阿滕與無綫關係一直良好,每年均會幫無綫拍劇,恰巧近日她有份參與演出的劇集《純熟意外》及《一屋老友記》輪住播映,喜歡看阿滕的觀眾真的有福。阿滕於《一》劇中,重遇多年前的對手歐陽震華,大家多年前已於《陀槍師姐》系列及《洗冤錄》等劇中合作,實在是老拍檔,今次合拍輕鬆喜劇,可謂駕輕就熟,除了Bobby外,今 ...


阿滕自認控制欲好強,擔心有小朋友一定會逼到佢離家出走。

藝人滕麗名(阿滕)現時多於大陸拍劇搵真銀,不過阿滕與無綫關係一直良好,每年均會幫無綫拍劇,恰巧近日她有份參與演出的劇集《純熟意外》及《一屋老友記》輪住播映,喜歡看阿滕的觀眾真的有福。阿滕於《一》劇中,重遇多年前的對手歐陽震華,大家多年前已於《陀槍師姐》系列及《洗冤錄》等劇中合作,實在是老拍檔,今次合拍輕鬆喜劇,可謂駕輕就熟,除了Bobby外,今次阿滕遇着呂慧儀(阿蟹),劇中阿蟹飾演阿滕的弟婦,二人同住一屋,經常嗌交,單看二人的嘴臉,已令觀眾發笑。阿滕接受訪問時忍不住謂:「初初睇劇本時,佢個角色唔係咁討好,佢成座山、神高神大,又要演活港女,又要嗌交,真係好難演,(阿蟹好勝任?)好勝任,入型入格不過拍嗰陣佢成日忍唔到笑,仲要係唔知自己笑緊,呢啲女人真幸福。」

怕搵學校唔敢生

不過說到現實生活,阿滕就坦言自己不會鬧交,就算同老公都不會,她笑謂:「我係反應快同忍唔到口嗰啲,我唔會同老公鬧交,因為唔使鬧,我老公話註定畀我激死,我唔出聲一個表情已激死佢,哈哈!」阿滕已為人妻一段時間,最近不少圈中人有喜,不過阿滕卻坦言有點驚,她謂:「見到陳敏之大肚都好羨慕!有啲衝動嘅,我知自己會好鍾意『自己』嘅細路,但萬一要我同小朋友搵學校我真係好驚,睇番轉頭,唔生我會行少一條冤枉路。」

自認控制狂

她又坦言如果有小朋友,她一定會是「怪獸家長」,又謂:「我唔係寵壞嗰啲,我係好鍾意控制,我控制欲好強,我驚有一日會逼到個小朋友離家出走,(同老公有默契唔生?)佢仲驚過我,佢百分百支持,我老公話佢一定要打golf、去旅行,我哋都曾經協議過,如果萬一有咗小朋友,都唔會咁早帶小朋友去旅行,想二人世界多啲。(咁如果真係有咗咁點?)咁真係恭喜晒,OK嘅!都會照生。」

大陸拍劇唔係齋為錢

提到大陸拍劇搵錢多,阿滕坦言不是純粹為錢,遇到好劇本、對手才是最重要,她謂:「我好記得以前有個前輩講過,TVB捧紅一個人除咗要好劇本外,就係一班好對手,大家方向一致,有Heart、有Feel去做,先會有好嘢出嚟!」阿滕現時亦正拍攝一套大陸劇《愛情沒有暫住證》,劇中飾演大陸演員馬蘇的上司,當中要用北京腔普通話一Take過拍攝,實在有壓力,阿滕謂:「真係對自己要有要求,拍出嚟效果唔好,真係會瞓唔着,我對自己好有要求。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!