掃呢頁CODE去手機

2016年7月15日 星期五

【壹週刊】阿哥住淺水灣》捱足23年 45歲林曉峰首做業主 : 低入唔到高買唔起 __,林曉峰,M1,

相關連結:唱《海闊天空》爆喊林曉峰感激康子妮背棄理想:佢叻到不得了http://bit.ly/29wpF14仲靠緊廿年前古惑仔》唱遍全中國林曉峰:香港無人認得我!http://bit.ly/29P8SFR香港人勞碌奔波大半世,都係想有層樓揸下手,大吉利是有咩事,都可以有瓦遮頭,唔使瞓街啫。但夢想始終都係發夢居多,咪話上車,好多香港人想上公屋都唔得呀!林曉峰,45歲,入行超過廿年,相比起同年好多藝人 ...


相關連結:

唱《海闊天空》爆喊 林曉峰感激康子妮背棄理想:佢叻到不得了

http://bit.ly/29wpF14仲靠緊廿年前古惑仔》唱遍全中國 林曉峰:香港無人認得我!

http://bit.ly/29P8SFR香港人勞碌奔波大半世,都係想有層樓揸下手,大吉利是有咩事,都可以有瓦遮頭,唔使瞓街啫。但夢想始終都係發夢居多,咪話上車,好多香港人想上公屋都唔得呀!林曉峰,45歲,入行超過廿年,相比起同年好多藝人,一直冇磚頭揸手嘅佢係輸蝕啲,但全賴一班古惑佬帶契,今年佢終於可以做到業主,好過好多人架喇!一三年,鄭伊健吹雞,拉埋幾個古惑佬搞《歲月友情》演唱會。諗住脆脆地搞幾場玩下,點知反應勁好,開完part1開part2,兩年間不停巡唱,連踩內地廿一場,令到一班古惑佬豬籠入水,林曉峰亦因此賺到一層樓,喺今年一月以854萬買入大埔逸瓏灣一個近千呎單位。「其實喺舊年好偶然嘅機會下,有個地產朋友同我哋講話有個筍盤,睇完樓兩個禮拜就扑鎚買!」由攝影師助手做起,林曉峰做勻香港大小電台電視台,主持司儀拍電影瓣瓣掂,但一家大細等住養,條數好襟計,所以阿Lo錯過咗好多次買樓機會。「咁多年嚟有冇心動過買樓,當然有啦,但多年嚟想買嘅時候,想咋,咁啱嗰個時間就係最波動,好似零三年大仔出世遇著沙士,當時做乜都唔做得,因為環境變數太多,所以當中有幾次機會,低水時入唔到,高時我又買唔起,係今次撞到正先成事!」阿Lo新居值八百幾萬,同鄰居陳小春、王祖藍嘅七千萬同過億冇得比,但比上不足,不下有餘,上到車就係個好開始。

早前林曉峰夫婦到車行睇車

鍾意就快D Share啦!