掃呢頁CODE去手機

2016年7月12日 星期二

林莉:林莉隻身闖巴黎 獲賞識躋身高訂舞台 __,林莉,

小編真係唔敢相信,眼前呢個就係林莉!久未在港露面的名模林莉近年到巴黎發展,經過三年打拚,早前成功躋身時裝界的最高殿堂,在巴黎舉行的高級訂造服時裝周中首度行騷,為港人爭光,為自己爭氣。高訂天橋一直是模特兒夢寐以求的舞台,惟要國際一流的超模才能躋身其中,本地薑名模林莉早前為在巴黎舉行的JulienFournié高訂騷行天橋,非常難得!林莉自2013年離港後,一個人到巴黎闖天下,到今天踏上高訂舞台,三年 ...


小編真係唔敢相信,眼前呢個就係林莉!

久未在港露面的名模林莉近年到巴黎發展,經過三年打拚,早前成功躋身時裝界的最高殿堂,在巴黎舉行的高級訂造服時裝周中首度行騷,為港人爭光,為自己爭氣。

高訂天橋一直是模特兒夢寐以求的舞台,惟要國際一流的超模才能躋身其中,本地薑名模林莉早前為在巴黎舉行的Julien Fournié高訂騷行天橋,非常難得!

林莉自2013年離港後,一個人到巴黎闖天下,到今天踏上高訂舞台,三年間經歷不少辛酸,她說:「我冇再用Carrie呢個英文名,用番林莉嘅英文拼音Lin Li,一切重新開始。我喺巴黎四圍向品牌叩門,只係靠一對波鞋同一對高踭鞋打天下,我行過好多大大小小嘅騷。試過朝九晚五企喺showroom做人肉Dummy,周圍嘅模特兒都係十幾廿歲,雖然我一把年紀,只可以憑住樂觀嘅態度去努力。」

散發光芒獲賞識

林莉的努力及堅持沒有白費,最終獲Fournié賞識,他是首位起用林莉行高訂騷的設計師,當時Fournié單看照片,還沒見到真人,就已經決定要起用林莉,他說:「一般嚟講會見咗真人先決定,但我睇到佢嘅相,我就覺得佢嘅氣質好適合我嘅設計,近年世界各地都畀恐怖襲擊嘅恐懼濃罩,所以新季高訂我希望透過作品畀人見到光同美,而林莉就正正散發住呢種光芒,希望佢可以繼續為品牌行騷!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!