掃呢頁CODE去手機

2016年8月30日 星期二

美少女直播飲失身酒, Four Loko一夜爆紅 (有片) __,

image
美少女直播飲失身酒,FourLoko一夜爆紅(有片)昨日多份香港報紙報導有強國美少女測試號稱「一罐斷片」、「斷片酒」嘅高酒精果汁味啤酒FourLoko,今日有原整嘅影片睇啦.自稱鳴仔嘅強國美少女係微博貼文「測評:FourLoko喝了號稱一罐斷片的果酒真的讓人很受傷」為題,親自試飲FourLoko,條片有成900萬人睇過,熱爆微博.影片中嗚仔先倒出一小杯一飲而盡,半個鐘內再連飲3杯….她 ...


美少女直播飲失身酒, Four Loko一夜爆紅 (有片)

昨日多份香港報紙報導有強國美少女測試號稱「一罐斷片」、「斷片酒」嘅高酒精果汁味啤酒 Four Loko, 今日有原整嘅影片睇啦.

自稱鳴仔嘅強國美少女係微博貼文「測評:Four Loko 喝了號稱一罐斷片的果酒真的讓人很受傷」為題, 親自試飲 Four Loko, 條片有成900萬人睇過, 熱爆微博.

image

影片中嗚仔先倒出一小杯一飲而盡, 半個鐘內再連飲3杯…. 她初時只感到「小暈暈」, 之後就開始有點不自控, 玩香蕉咕, 自彈自唱, 又扮鬼扮馬… 最後終於不省人事.

她酒醒後始知自己酒醉時嘅儍勁, 還嘔吐了4次, 佢話:「這可是我第一次吐啊!」、「還好我是在家裏做測評,不然太可怕!」

其實美國出產嘅 Four Loko 酒精濃度高達12%, 飲一罐 Four Loko 就相等於飲咗 5.5罐 330ml 嘅麒麟啤酒. Four Loko 最危險嘅地方係有成 10款果汁味 (黑櫻桃、蘋果、蜜桃、葡萄、草莓、檸檬、芒果、西瓜、柑橘及雜果賓治), 味道有 d 似 Diamond Black、Somersby Apple Cider 或 Pear Cider, 甜甜地容易入口, 唔覺唔覺就會飲多咗.

Four Loko 雖然受追捧, 但實際上在一般酒吧及夜場並不常見. 除非係任飲場, 正常酒吧老闆都希望客人盡量叫多 d 酒, 「一罐斷片」又點做生意? 所以 Four Loko 只係在一 d 私人派對 / 媾女派對上先受歡迎. 有專門 “執屍" 嘅賤男就視 Four Loko 為 “撿屍神器", 佢哋直頭當咗 Four Loko 係迷姦藥咁用. 有做開水貨客生意嘅藥房就話:「大陸呢兩個月需求好大,我哋入咗10幾板都即刻賣晒。」

元朗更有水貨店以「失身酒」、「迷姦水」作招徠, 職員推銷 Four Loko 話:「大陸最流行啦,媾女呀… 斷片喎!你一罐可以斷片。」香港每罐批發價為 33蚊, 在內地零售價為 80蚊人民幣, 一罐賺成 60蚊, 所以瞬間成為水貨客新寵.

女士真係要慎防中招, 要小心唔好畀班撿屍男"導", 攪到真係飲咗「失身酒」失身.

影片:


來源 source: http://hkgoldenpic.com
鍾意就快D Share啦!