網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月17日 星期五

【曾蔭權罪成●爆刻薄小家】送過期月餅 食剩咖喱唔益工人 串咀廚師最新專訪︰如坐監想先煮餐好俾佢食 __,曾蔭權,

相關連結:行為失當8比1罪成 聞判決後低頭服藥http://bit.ly/2lqEvLd等宣判 曾蔭權再稱信港人 開庭前親吻妻臉http://bit.ly/2lpXHZu為求打甩官司 轉移視線拖689落水http://bit.ly/2lpTNjC打大鱷推政改養肥地產霸權 回顧煲呔從政路http://bit.ly/2lSuh7a出身清貧捱出頭 細個窮到無褲著http://bit.ly/2lectQJ ...


相關連結:

行為失當8比1罪成 聞判決後低頭服藥

http://bit.ly/2lqEvLd

等宣判 曾蔭權再稱信港人 開庭前親吻妻臉

http://bit.ly/2lpXHZu

為求打甩官司 轉移視線拖689落水

http://bit.ly/2lpTNjC

打大鱷 推政改 養肥地產霸權 回顧煲呔從政路

http://bit.ly/2lSuh7a

出身清貧捱出頭 細個窮到無褲著

http://bit.ly/2lectQJ

咁橋嘅?李國寶下屬提取35萬 12分鐘後曾太存入35萬

http://bit.ly/2kFwhuH

又係咁橋?何周禮幫手搞裝修 轉頭獲授勳

http://bit.ly/2kQN66F

【齊昕攞景?】曾蔭權罪成即post沮喪臉 網友神回 : 好快到你老竇

http://bit.ly/2kR1MTc

身材圓滾滾的于燕平在一九九九年,獲聘為時任財政司司長曾蔭權的家廚;不過,在于師傅眼中,這份工作並不是優差。他不但要無限超時工作,大時大節都不准請假陪家人,還要時刻忍受曾生曾太刻薄小家的性格。

于憶述,有時候要宴客,于師傅外出採購食材,可是即使是買鎹,作為廚師的他是沒有話事權:「買餸呢,佢有規定牛肉要呢檔買,豬肉要呢檔買,海鮮要呢檔買,佢驚我打佢斧頭,要幫襯啲佢知道價位嘅檔。」也有一次宴客,賓客吃剩了咖喱雞,退回廚房,曾府的工人打算忙完工作後,用那盤咖喱雞汁來送飯,卻被曾太阻止。在曾府有一條這樣的規則,即使是吃剩的菜餚,工人也不得享用。

那吃剩的咖喱雞用來幹什麼?送朋友。曾太那時認真地吩咐道:「搵個好啲嘅盒,裝好啲咖喱雞,陣間我會叫司機嚟拎俾人,佢哋鍾意食咖喱。」于師傅傻眼。而忙了一天的工人,最後只能吃豉油撈飯醫肚。

曾蔭權當時作為財政司司長,平日也會收到不少禮物;收禮太多,放到過期,又不捨得扔掉,曾太便會大發慈悲「益吓班工人」。過期一年的月餅、過期大半年的芒果乾,于師傅都收過:「曾太同我講,中秋喇,攞啲月餅分俾大家食,我望住一睇,就話『盒月餅舊年㗎喎』,佢就話咩事啫,我雪櫃有零下十八度,(過期)一年又點,十年都不會變壞!」

于師傅當年是因為向董建華投訴,在曾蔭權家工作超時冇補水,結果遭解僱,他當年心中有氣 ; 但他卻說不希望曾蔭權坐監,更串咀說︰「希望佢唔使坐監 如果要坐監的話,希望前一晚可以煮餐好的給他吃,讓他補一補,可以在監獄裡面有強壯身體捱得過!」

他形容,曾蔭權絕非大奸大惡,只是貪小便宜:「呢個人唔會做好大的壞事,貪污幾億幾十億,佢唔夠膽,但係貪小便宜佢一定會,而且好鍾意。由一個推銷員做到特首,本應係個好勵志的故事,係個好成功的香港人,點解要咁樣呢。」

撰文:時事組

攝錄:梁譽東


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!