網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月10日 星期五

旅行返嚟冇留意甘比登女首富 李嘉欣撇清The ONE自讚心中富有 __,嘉欣,李嘉欣,甘比,鍾嘉欣,

旅行返嚟冇留意甘比登女首富 李嘉欣撇清TheONE自讚心中富有現年46歲的大美人李嘉欣情歸許晉亨,不過那些年嘉欣和富商劉鑾雄(大劉)的戀情轟動一時,甚至有傳大劉署名「TheOne」登全版廣告賀嘉欣生日;上月大劉將市值約180億港元的尖沙嘴TheONE商場,豪送給第二任老婆陳凱韻(甘比),令甘比坐擁400億成為香港女首富。嘉欣昨跟TheONE撇清關係,認為心中富有最緊要,剛巧大劉昨日由甘比陪同去覆診 ...


旅行返嚟冇留意甘比登女首富 李嘉欣撇清The ONE自讚心中富有

現年46歲的大美人李嘉欣情歸許晉亨,不過那些年嘉欣和富商劉鑾雄(大劉)的戀情轟動一時,甚至有傳大劉署名「The One」登全版廣告賀嘉欣生日;上月大劉將市值約180億港元的尖沙嘴The ONE商場,豪送給第二任老婆陳凱韻(甘比),令甘比坐擁400億成為香港女首富。嘉欣昨跟The ONE撇清關係,認為心中富有最緊要,剛巧大劉昨日由甘比陪同去覆診,三人同日現身認真有緣。



■李嘉欣昨日出席活動跟The ONE撇清關係,對於甘比成為香港女首富,她自言心中富有最緊要。



■林嘉欣(右)與李嘉欣難得聚頭,即自拍合照留念。



■嘉欣跟老公許晉亨農曆年到日本滑雪,在微博貼相晒愛。



■嘉欣囝囝Jayden前日6歲生日,跟家人開派對慶祝。互聯網圖片

李嘉欣1988年當選港姐冠軍,曾經收服不少裙下之臣,不過最哄動還是她跟富商劉鑾雄的一段情。當年傳大劉以署名「The One」賀舊愛嘉欣生日,最後嘉欣情歸香港船王許愛周之孫許晉亨,兩人於2008年結婚。身家逾1,200億的大劉去年亦和甘比註冊結婚,更將名下的尖沙嘴The ONE商場贈老婆,令甘比資產暴漲至400億,成香港女首富。



■撐着枴杖的大劉昨日在老婆甘比陪同下到養和覆診。



■大劉當年買下東英大廈,2010年以The ONE命名開幕,當時傳是紀念跟嘉欣的一段情。

「少留意其他人」嘉欣和大劉的關係已成往事,曾經與兩人千絲萬縷的The ONE,現在都跟嘉欣無關了!嘉欣昨日現身樂富出席「Emoji創意慈善企劃」開幕禮,被問到大劉送The ONE給甘比,她呆了一秒說:「冇留意呀真係,講真,好忙呀!」對於甘比成為香港女首富,她笑笑口說:「咁係一件好事,心中富有係最緊要,哈哈。」外間一直將大劉的The ONE和嘉欣拉上關係,她卻撇清關係說:「你𠵱家講我先至有聽呢件事,好忙碌喺自己生活之中,幾開心,所以都好少留意其他人嘅新聞。」

跟老公育有6歲獨子Jayden的嘉欣,不忘晒幸福生活,農曆新年一家三口重遊曾因暴雪要滯留的札幌,她笑說:「苦盡甘來,我喺嗰度跌倒咗,就喺嗰度起番身。」嘉欣自爆在雪山被囝囝整蠱,囝囝用支杖撞她,搞到她大聲呼叫唔好:「原來最恐怖嘅事係喺雪山上遇到自己個仔,因為我技術未控制到可以避到佢,見到佢特別緊張,要叫大家散開。」前日是囝囝6歲生日,卻要求只跟家人搞低調派對,嘉欣笑說:「好早熟,但好開心佢有自己諗法,體會同屋企人一齊過最幸福。」她更在社交網貼生日會相,最愛儍豹的Jayden收到禮物很開心。

甘比扶大劉覆診本月25日是許晉亨的55歲生日,嘉欣笑說:「我都係噚日睇到先知個數字,自己睇佢都唔似,我覺得老公都係40頭,佢嘅思想都係好後生。」問會否擔心老公多女埋身?她淡定說:「我唔驚,都十年喇,咁耐咯。」前日兩夫婦的愛駒「駟寶」勝出紀利華木球會盃賽,她開心說:「第一次喺跑馬地贏咗賽事,係好意頭。」此外,昨午4時許,大劉在甘比陪同下到養和醫院覆診,着睡衣披外套的大劉手持枴杖,由甘比扶實入醫院,全程由四名拿白毛巾的保鑣護駕。

採訪:羅慧敏、盧妹

攝影:陳順禎、陳慧安


鍾意就快D Share啦!