掃呢頁CODE去手機

2017年8月10日 星期四

【吸金44.4億】吳京拍水底戲搵命博 __,吳京,

吳京為了效果好,用一口氣在水中拍攝一段六分鐘一Take過的打鬥戲。43歲內地武術巨星吳京,其自導自演的電影《戰狼2》,在內地上映14日已累積票房超過3 ...


吳京為了效果好,用一口氣在水中拍攝一段六分鐘一Take過的打鬥戲。

43歲內地武術巨星吳京,其自導自演的電影《戰狼2》,在內地上映14日已累積票房超過38億元人民幣(約44.4億港元),打破周星馳執導的《美人魚》票房成為中國影史上票房最高的電影,成績斐然!連日來忙於宣傳致病倒的吳京接受東網獨家專訪,他透露今次拍攝經歷甚多,其中一場在水底的打鬥戲,用一口氣在水中拍攝一段六分鐘一Take過的打鬥戲,挑戰人體極限之餘更是命懸一線,他說:「好辛苦,個人要沉落去打,有啲動作好快,所以要加快速度,真係差啲死!咪係咁飲水囉!」

唱歌不如叫我跳樓

另一場驚險場口就是他揸坦克玩飄移,要顧及自身安全之餘,亦擔心坦克會撞到工作人員,明知危險亦要拍攝,他解釋是因為觀眾的要求愈來愈高:「呢兩場戲係第一次有中國人拍得到,起初我哋要一Take過拍六分鐘潛水戲,冇人有信心可以做到,!坦克車亦無人拍過飄移。」戲中他亦有開金口唱歌,雖然並非首次,但仍然十分緊張,更笑謂:「唱歌不如叫我跳樓」

讓恩人投資為報恩

談到新片製作成本高,他指製作費高達兩億元人民幣,當中超支八千萬人民幣,但承接上集聲勢,不少人都爭着投資,他說:「我話我要留畀曾經幫過我嘅人,我要報恩!」新片成績亮眼,但吳京仍有遺憾:「坦克車場戲可以有一個靚啲嘅角度,但係嗰度地理環境險要,攞唔到個位。」

香港觀眾一定有眼福

接下來他將會休息半年,直言動作演員一定要養好身體:「電影會被人記住,動作演員嘅身體係最重要。(之後有乜計畫?)寫劇本,依家觀眾要求高,劇本唔好我就唔想拍,我唔想輸呀!」至於香港觀眾何時可以欣賞該片?他說:「原本安排咗喺香港一齊上,但唔知點解香港未上喎,會上㗎,依家安排緊。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!