網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月17日 星期二

唔諗拎視帝!苗僑偉當卓Sir係代表作 __,苗僑偉,

苗僑偉話冇諗過拎視帝。藝人苗僑偉到將軍澳出席《台慶鉅獻:天與地II》記者會,苗僑偉首次為紀錄片擔任廣東話旁白,他說:「第一次聲演,係幾好玩,六集錄咗三 ...


苗僑偉話冇諗過拎視帝。


藝人苗僑偉到將軍澳出席《台慶鉅獻:天與地II》記者會,苗僑偉首次為紀錄片擔任廣東話旁白,他說:「第一次聲演,係幾好玩,六集錄咗三日,難在係啲用字同發音,同平時講嘢唔同,要好標準,唔可以有懶音,我配音時旁邊都有導師指正我。(多唔多懶音?)實有,平時唔覺,有時講對白可以自然啲。」

配音勁代入

問到配音與拍劇相比會否較難?苗僑偉笑言:「梗係拍戲難啲,配音有稿讀唔使記對白。不過,其實配音都要有戲,要代入啲動物諗緊乜,咁先吸引到觀眾。」講到接配音工作原因,苗僑偉透露是應杜之克邀請:「唔係因為《使徒行者2》,係早前《射鵰英雄傳》時big big channel拎黃藥師嚟玩,我幫佢哋啲片配番音,杜生讚話幾特別,加上我都鍾意睇紀錄片。」

畀人叫卓Sir

講到主演的熱播劇《使徒行者2》在內地播出大結局,有指馬國明現身為劇集留下伏線,問可有機會拍第三集?他說:「要睇編劇接唔接到個劇情先,反正我唔會變,係都做番卓Sir。(卓Sir係你代表作?)呢幾年嚟講算係,大家重新認識我,香港內地都好多人叫我卓Sir。(問鼎視帝?)不嬲唔諗,我情感比較少起伏,不過袁偉豪、黃翠如都好好,翠如真係有機會問鼎視后。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!