網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月17日 星期二

生咗喇!張頴康麥雅緻喜獲仔仔改名小花生 __,麥雅緻,張頴康,

恭喜恭喜!藝人張頴康太太麥雅緻剛剛公開了大肚寫真,呢頭講完今朝就公布生咗喇!本來10月31日預產期的麥雅緻,BB已經搶閘喺月中出世,張頴康一早已經表示 ...


恭喜恭喜!


藝人張頴康太太麥雅緻剛剛公開了大肚寫真,呢頭講完今朝就公布生咗喇!本來10月31日預產期的麥雅緻,BB已經搶閘喺月中出世,張頴康一早已經表示全面停工等太太生產,早前一路都唔肯講BB性別,今日終於揭盅係仔仔嚟㗎,麥雅緻為張家湊夠「好」字。

張頴康接受東網訪問時,開心地透露老婆開刀生產,並說:「仔嚟,七磅幾,同小豆出世時差唔多,心情當然係好興奮,但因為太太啱啱生,依家最緊要照顧太太先。」照片所見BB肥嘟嘟幾有肉地,而好老公張頴康全程陪產,B仔就改名小花生,家姐小豆終於有個弟弟陪佢玩喇,四口之家恭喜恭喜!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!