網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月17日 星期二

【幸福非必然】首談離婚 唐寧:小朋友知爸爸媽媽分開咗 __,唐寧,

喺貧窮山區入面,有着無數個童婚家庭,由於缺乏教育、性知識,男孩同女孩有咗下一代,佢哋唯一只能選擇結婚,唐寧喺8月以國際培幼會大使身份,隨團前往越南探訪 ...


喺貧窮山區入面,有着無數個童婚家庭,由於缺乏教育、性知識,男孩同女孩有咗下一代,佢哋唯一只能選擇結婚,唐寧喺8月以國際培幼會大使身份,隨團前往越南探訪3位童婚女孩,此行令佢感觸良多,事後跟囝囝分享時,囝囝嘅反應更係唐寧始料未及!

唐寧表示2015年5月獲國際培幼會安排到印尼探訪,今次再獲邀到越南繼續探討童婚,唐寧話:「好多落後國家都有童婚,佢哋冇乜受過教育,或者因為傳統,所以好細個就結婚,不過生活喺山區嘅女孩子,一旦結婚,佢嘅人生就完,有個女仔叫小雁,佢讀過書,但因為屋企重男輕女,寧願將錢畀男孩子讀,其實小雁夢想係成為老師,O依家做唔到,但佢參加一個『女孩天地』,去學知識,女仔有咩權利,點樣保護自己,等佢哋可以了解下外面世界。」佢指童婚家庭嘅老公,年紀一樣好細,一樣冇能力照顧養起家庭。

回想一個16歲嘅童婚女孩,喺佢哋資料搜集嘅時候,呢位女孩當時已經懷孕,到佢哋探訪嘅時候,佢嘅BB出世3日,因為破傷風而離世,唐寧話:「我哋好震撼,冇諗過冇咗個BB,我問佢係咪好難過,但佢唔識得答,因為從來冇人關心佢,佢又唔識去表達佢嘅難過,工作人員睇到牆上有啲數字,問番原來係紀錄BB出世嗰日同離開嘅日子,佢只能寫日子去紀念個BB。」

唐寧將此行經歷,逐一分享畀女子知道:「我影咗好多相同片,不過阿女2歲幾仲細,佢未識,阿仔6歲幾,佢知道我要坐電單車入去,好危險,因為另一面係山坡,估唔到阿仔好擔心,佢好緊張,知道我當時好危險,佢有少少想喊,問大家有冇事,我都有同佢分享當地小朋友嘅生活,教佢唔係必然有,但有嘅時候就要珍惜,如果有能力就更加要幫人。」

對於今年6月唐寧宣佈同鄧偉傑離婚,自此成為單親媽媽,喺呢兩次探訪中,感受會唔會唔同咗﹖唐寧話:「我又冇喺呢方面諗,我係一個母親,無論點都係一個母親,所以感受一樣係咁深。」離婚之後,有冇更加留意自己子女嘅情緒、心態﹖佢話:「都會留意,但生活唔會有太大變轉,佢哋同爸爸都有見面,唔係完全冇咗,所以唔太大擔心。」有冇同仔女講父母現時嘅情況﹖唐寧表示:「佢哋都仲細,但佢哋係知道爸爸媽媽分開咗。」仔女知道父母要離婚,有冇喊﹖佢話:「咁又冇,阿仔好窩心,佢同我都好朋友,我哋有隻公仔,佢話佢係爸爸,我係媽媽,所以我哋喺公仔身上有個夫妻關係,近排早起身返學,我就用公仔整醒佢,佢都好生性,好明白事理,好窩心。」

離婚後,唐寧指一切都順利過渡,繼續生活,預計年底會去上海演出舞台劇,佢諗緊帶唔帶兩個小朋友去,順便一齊過聖誕節。現時做單親媽媽係咪好吃力﹖佢話:「又唔會,照顧小朋友,兩方都有,所以唔會太擔心,同埋我媽媽好幫我手,即使以前都試過唔喺香港出外工作,阿仔都好習慣。」談到好多小朋友會因為父母嘅離婚,而影響到將來對婚姻嘅睇法,唐寧話:「明白,我一路都學習緊,我會一路睇住佢哋,即使任何關係都好,最緊要係等小朋友明白到佢哋係充滿愛,佢哋就可以過渡到。」問到佢O依家有冇人追﹖唐寧笑住話:「呢個唔諗住,我個仔啱啱升小一,呢一關好重要,小朋友同家長都要適應,幼稚園生活跳去小學生活,模式好唔同,所以感情事就隨緣」

鳴謝:

服裝: mizzue

化妝: Miranda Ng

髮型: Haffman Cheng



(採訪:黃曉妍、攝影:仇志德、錄片:馮嘉銘) 唐寧早前到越南山區探訪童婚家庭,感受良多。
唐寧指自己去做探訪時,囝囝表現得十分擔心。 唐寧有教導小朋友,幸福唔係必然,有就要好好珍惜。 早前同鄧偉傑離婚嘅唐寧,透露一對小朋友不時同爸爸見面。





鍾意就快D Share啦!