掃呢頁CODE去手機

2018年3月16日 星期五

【情纏16年】傳同言承旭3.22峇里結婚 林志玲有回應… __,志玲,言承旭,林志玲,

言承旭同林志玲情纏16年,上年11月喺馬來西亞「世紀復合」後,今日有大陸網民爆佢哋「婚訊」,呢位網民預訂峇里婚宴場地AyanaResortAndSpa ...


言承旭同林志玲情纏16年,上年11月喺馬來西亞「世紀復合」後,今日有大陸網民爆佢哋「婚訊」,呢位網民預訂峇里婚宴場地Ayana Resort And Spa,被飯店退訂,理由係「言承旭包場」,台媒更指言承旭同林志玲婚宴日期訂喺3月22號。

自二人傳復合之後,曾有傳佢哋秘訂婚紗,相中峇里舉辦婚宴,過去吳奇隆同劉詩詩都喺呢間飯店舉辦婚宴,對於婚訊,林志玲工作室回覆《蘋果》表示已排定好歐洲工作:「不知道是誰要去峇里島結婚,網友想像力都很豐富太會自己腦補了,如果您們有受邀記得多拍點照片和我們分享噢!」

而大陸報道稱言承旭工作人員回應:「肯定是誤傳!目前言本人在台北籌備工作事宜,三月中下旬計劃到大陸作具體工作事務的推進。」

林志玲早前病癒復工,手臂明顯變粗。 (微博圖片)
仲不經意遮肚。(微博圖片)
言承旭被指喺峇里包咗間飯店。 (資料圖片)

鍾意就快D Share啦!