掃呢頁CODE去手機

2018年9月3日 星期一

郭晉安:郭晉安接放學 阿女同朋友晒命:明星呀! __,郭晉安,

郭晉安親自接一對仔女放學。新學年又開始!下午大約3時許,身穿灰色T-Shirt、戴上黑超兼藍色帽的「廿四孝爸爸」藝人郭晉安(安仔),現身國際學校門外接 ...


郭晉安親自接一對仔女放學。


新學年又開始!下午大約3時許,身穿灰色T-Shirt、戴上黑超兼藍色帽的「廿四孝爸爸」藝人郭晉安(安仔),現身國際學校門外接大仔郭令山及細女郭以雅放學,記者上前打招呼,安仔即面露微笑兼揮手,問到正攻讀營養學的太太歐倩怡為何不一起接放學?他笑笑口話:「佢今日讀書呀!(所以得你接?)係呀!(係咪最近拍完戲都得閒啲?)最近都得閒。」說畢便轉身行入校門。

幫愛女孭書包

未幾,單肩背着愛女粉色書包的安仔,攬住一個小朋友步出校門,身邊亦有不少小朋友圍住,十足「人氣王」!小朋友同安仔講再見後,安仔先拖番愛女,同行還有女友人和一位白衫小朋友,四人拖住手一字排開,而令山則於後方相隔多個身位。

郭令山勁Cool

安仔再受訪時表示國際學校都會提早開學,此時,身旁的以雅好奇心爆發,一直探頭望記者,仲笑住同朋友仔話:「見到我明星呀!」相當搞笑!當記者問郭以雅獲爸爸接放學開不開心時,兩父女默契十足互望甜笑、又發出笑聲,之後以雅細細聲怕醜話:「開心。」安仔接住話:「你講嘢爸爸唔講啦。(咁仔仔呢?)阿仔比較Cool。」問到令山獲爸爸接放學開不開心?他微笑冇答,再問到返學開不開心?他即以「麻麻哋」手勢代答,果然Cool爆!

禮貌揮手講再見

五人行到白色座駕前,安仔先放書包於車尾箱,令山就跳上前排坐,而以雅同朋友手拖手上車,臨上車前仲話:「我哋放學一齊去玩」,最後有禮貌向記者揮手講再見,安仔都笑話:「佢遲啲比你哋影㗎」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!