網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月22日 星期一

唐詩詠:【學擺女神甫士】唐詩詠張曦雯一齊「牙痛」 __,女神,張曦雯,唐詩詠,

唐詩詠同張曦雯去咗墨爾本拍外景。藝人唐詩詠近來忙於為新劇《解決師》開工,劇組日前就遠赴澳洲墨爾本拍外景,唐詩詠仲寓工作於娛樂把握時間觀光。尋日佢就分享 ...


唐詩詠同張曦雯去咗墨爾本拍外景。


藝人唐詩詠近來忙於為新劇《解決師》開工,劇組日前就遠赴澳洲墨爾本拍外景,唐詩詠仲寓工作於娛樂把握時間觀光。尋日佢就分享咗同張曦雯一齊食甜品嘅相,仲好有默契咁齊齊擺女神「牙痛Pose」,網友紛紛讚佢哋好靚女!

去海灘睇企鵝

而今日唐詩詠就上載咗同張曦雯去聖科達海灘(St Kilda Beach)睇企鵝嘅相,並留言:「嚟到Melbourne一定要去探佢哋 喺沙灘附近 唔需要入場費 近距離接觸 不過究竟有幾隻🐧會返嚟就日日唔同 Good luck 🍀」佢仲溫馨提示大家記住唔好用閃光燈影相,仲大讚啲企鵝完全唔驚人,好可愛呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!