網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月22日 星期一

黃秋生:黃秋生丁母憂:遺憾見唔到最後一面 __,黃秋生,

秋生因為塞車十分鐘,遺憾見唔到母親最後一面。藝人黃秋生昨日拍劇時向在場探班記者表示其母病危,想不到事隔一日即傳來惡耗,其母今午安詳離世。秋生接受電話訪 ...


秋生因為塞車十分鐘,遺憾見唔到母親最後一面。


藝人黃秋生昨日拍劇時向在場探班記者表示其母病危,想不到事隔一日即傳來惡耗,其母今午安詳離世。秋生接受電話訪問禁不住哀傷,以沉重語氣表示:「我咁啱喺醫院睇完佢離開,中途接到電話返轉頭,點知塞車,爭十分鐘見唔到佢最後一面,不過佢嘅神息仲喺度嘅,我有喺佢耳邊講咗啲嘢,內容就唔好講喇。」

剛巧完成了手頭上工作的秋生表示,會全力為媽媽籌備喪事,問到母親有甚麼遺願,他答:「佢生前已經講唔到嘢,得一隻眼睇到啫,我幫佢搞啦,好彩我今午都陪咗佢兩小時,算係咁嘞。(阿仔喺外國讀書返嚟奔喪?)唔好搞佢哋喇,返緊學嘛。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!