網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月22日 星期一

【韓流】少女味十足!短髮喬妹甜笑合照 __,宋慧喬,喬妹,

喬妹與工作人員合照
韓國神劇《太陽的後裔》女星宋慧喬,去年嫁《太陽》拍檔宋仲基做幸福人妻,今年將攜新作《男朋友》回歸公仔箱,更與老公同門師弟朴寶劍合作,令粉絲相當期待。《 ...


韓國神劇《太陽的後裔》女星宋慧喬,去年嫁《太陽》拍檔宋仲基做幸福人妻,今年將攜新作《男朋友》回歸公仔箱,更與老公同門師弟朴寶劍合作,令粉絲相當期待。



《男朋友》將於下月28號喺tvN收費台播出,喬妹及朴寶劍早前飛到古巴拍攝外景,兩人喺街頭拍攝時都不時被捕獲到。而今日就有工作人員上載與喬妹嘅合照,並寫道:「古巴結束派對」,似乎劇組已經完成外景工作。相中,以短髮示人嘅喬妹露出甜笑,並穿上短褲晒美腿,少女味十足。





精選韓流,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



據悉新劇喺古巴嘅外景拍攝工作已經結束 據悉新劇喺古巴嘅外景拍攝工作已經結束
朴寶劍(左)亦孖工作人員自拍

朴寶劍(左)亦孖工作人員自拍

鍾意就快D Share啦!