網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月31日 星期一

【寫完11萬字小說】網民大讚有戲過好多小花 吳沚默點解仲要做雞? __,吳沚默,

【寫完11萬字小說】網民大讚有戲過好多小花吳沚默點解仲要做雞?吳沚默初入電視台拍住王祖藍合作寫劇本,之後寫而優則演,喺好多部劇做埋演員。年初推出《深宮 ...


  • 【寫完11萬字小說】網民大讚有戲過好多小花 吳沚默點解仲要做雞?


  • 吳沚默初入電視台拍住王祖藍合作寫劇本,之後寫而優則演,喺好多部劇做埋演員。年初推出《深宮計2》,吳沚默雖然只係做宮女,但就演得好落力,拍一場喊戲,好戲到連鼻涕都流埋出嚟,就因為咁,俾網民大讚演技好過好多小花。吳沚默曾經講過好鍾意做戲,唔理戲份,有得發揮就可以,喺新劇《黃金有罪》扮演夜總會小姐,拍住全部係導彈身材嘅嘅女藝人,不過佢一啲都唔介意,事關吳沚默唔係冇料之人,只不過有料在文字上,明天係1月1日,佢會出推全新連載小說,有成11萬字,書名叫《看見風暴的女孩》,會喺免費小說apps連載,唔使一日時間,大家就可以欣賞到才女嘅另外一面。


    鍾意就快D Share啦!